• Homepage
  • >
  • IT Service Management with System Center Service Manager (10965)

IT Service Management with System Center Service Manager (10965)

In deze 5 daagse cursus leert u hoe  System Center Service Manager uw IT (waaronder ITIL ) processen kan onderteunen.

IT Service Management with System Center Service Manager (10965)
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Deze vijfdaagse cursus zullen de studenten met de belangrijkste kennis die nodig is om System Center 2016 Service Manager te implementeren en configureren.   Met behulp van hands-on labs, zullen de studenten onder meer het volgende leren:


 


  • Waar Service Manager zit binnen de System Center 2016 product.

  • Wat zakelijke en technische behoeften Service Manager is ontworpen om te voldoen aan.

  • Hoe Service Manager sluit zich aan ITIL en MOF.

  • Hoe te architect en implementeren van een System Center 2016 inzet Service Manager.

  • Hoe kan ik een bestaande Service Manager 2012 R2 omgeving om System Center 2016 te upgraden.

  • Hoe kan ik System Center te passen 2016 Service Manager in overeenstemming te zijn met de bedrijfsstandaarden.

  • Hoe te Incident en Problem Management configureren.

  • Hoe kan ik Activity, Change en Release Management configureren.

  • Hoe te serviceaanvragen configureren.

  • Hoe kan Service Level Management configureren.

  • Hoe de Self-Service Portal aan te passen.

  • Hoe te Rapportage en analyse configureren.

  • Problemen met Service Manager en het uitvoeren van een ramp.

  • Hoe maak je aangepaste Service Manager formulieren te maken.

Wat leer je?

Na het voltooien van deze cursus, zullen de studenten in staat om:


  • Beschrijf Service Manager 2016.

  • Upgrade naar Service Manager 2016.

  • Installeer Service Manager 2016.

  • Beschrijf Dienst gebruik Manager gevallen.

  • Configureert basisinstellingen in Service Manager 2016.

  • Configureren Incident en Problem Management.

  • Configureren activiteit, Change en Release Management.

  • Configureren en beheren van serviceaanvragen.

  • Automatiseer bedrijfsprocessen met Service Manager en Orchestrator.

  • Configureren Service Level Management.

  • Pas de Self-Service Portal.

  • Gebruik Rapporten en Gegevens analyseren in Service Manager.

  • Voer geavanceerde probleemoplossing en ramp herstel van de Service Manager.

  • Pas Service Manager Forms.

Trainingsvorm

2,125.00

(excl. BTW)

Trainingsduur

5 dagen

Afronding

Certificaat van deelname

Startdatum

12 oktober 2020

Locatie

Startel (Drachten)

Welke voorkennis heb je nodig?

  • Praktische kennis van Windows Server 2012 R2 en Windows Server 2016.
  • Praktische kennis van SQL Server 2012 en SQL Server 2014.
  • Een goed begrip van de IT-processen die zijn opgenomen met ITIL en MOF

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze klanten service voor studieadvies of een training op maat.

 

Trainingsdata

Startdatum

Trainingsvorm

Locatie

Duur

Prijs

datum:
12 oktober 2020

Klassikaal

Startel (Drachten)

5 dagen

2,125.00

datum:
18 januari 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

5 dagen

2,125.00

datum:
03 mei 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

5 dagen

2,125.00

datum:
09 augustus 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

5 dagen

2,125.00

datum:

In company

Waarom Startel?

Persoonlijke
aanpak
Ervaren
trainers
Aanbod
op maat
Klassikaal en e-learning
mogelijkheden

Het programma

Module 1: Service Management Overzicht


Module 2: Het installeren van System Center 2016 Service Manager


Module 3: de belangrijkste concepten en functies


Module 4: Service Manager configureren voor Uw omgeving


Module 5: Het vullen van de Service Manager CMDB met behulp van Connectors


Module 6: Incidenten en problemen beheren


Module 7: Het managen van veranderingen en Releases


Module 8: instellen en beheren van de Service Catalogus


Module 9: het automatiseren van bedrijfsprocessen met Orchestrator


Module 10: Service Level Management configureren


Module 11: Het gebruik van rapporten en analyseren van gegevens in Service Manager


Module 12: Geavanceerde probleemoplossing en Ramp Recovery


Module 13: Het creëren van formulieren en items in Service Manager Met behulp van de Service Manager Authoring Tool

Hoe maken we het persoonlijk?

Bij Startel is persoonlijk ook écht persoonlijk. Om de best passende trainingen te geven starten we met het belangrijkste ingrediënt: jou.

  1. We starten altijd met een intake om jou te leren kennen.
  2. We passen de Training aan de hand van jouw ambitie en doelen aan.
  3. We kijken ook naar jouw persoonlijke situatie om de lesstof zo praktisch mogelijk te maken.

Wat zeggen anderen?

IT Service Management with System Center Service Manager (10965)
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Laat een review achter

Name
Rating
Review Content
.

Contact formulier

Op de hoogte blijven van de nieuwste trainingen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

E-mailadres