• Homepage
  • >
  • ITIL® 4 Create, Deliver and Support (CDS)
ITIL® 4 Create

ITIL® 4 Create, Deliver and Support (CDS)

This training is carried out by our partner Van Haren Publishing


It covers the core activities of service management and extends the current scope of ITIL® to the creation of services. This training focuses on integrating different value streams and activities to create, deliver and support IT-enabled products and services. It also covers supportive practices, methods and tools.


ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used with the permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The Swirl logo™ is a registered trademark of AXELOS Limited, used with the permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Wat leer je?

  • Understanding the understanding of the concepts and challenges that apply

    to organizational structure, team skills, roles, and culture across THE SVS.

    – Understand the value of positive communication.

    — Understand the planning and management of resources in the SVS.

    — Understand the value and use of IT throughout SVS.
  • Learn how relevant ITIL® practices contribute to the creation, deployment, and

    support across all SVS and value streams: Learn how to design, develop, and transform a value stream using ITIL® methods.

    — Learn how to improve user support using ITIL® procedures.
  • Learn how to create, deploy,

    and support services: Learn how to prioritize, structure, and coordinate work and activities.

    — Understand purchase and build considerations, sourcing options, and service integration management (SIAM).

This course is intended for IT service management professionals who wish to acquire the designation ITIL® 4 Managing Professional (MP) and/or are responsible for the operation of IT-enabled and digital services, as well as end-to-end support and deployment.


Roles include:


  • IT Operations Manager, Service Desk Manager, IT Support Manager
  • Development Managers, Developers
  • Infrastructure Operations Engineer, Technical Support Engineer
  • Change and Release Manager
  • Incident Manager, Problem Manager, Service Transition Manager
  • Application Operations Engineer
  • Availability Manager
  • Information Security

Welke voorkennis heb je nodig?

ITIL® 4 Foundation

Trainingsvorm

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor studieadvies of een training op maat.

ITIL® 4 Create, Deliver and Support (CDS)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Trainingsdata

Heeft je voorkeursdatum geen doorgangsgarantie, neem dan voor de zekerheid contact met ons op. Vaak hebben we een oplossing voor je waarmee je doel gehaald kan worden.

ITIL® 4 Create, Deliver and Support (CDS)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Startdatum

Trainingsvorm

Locatie

Duur

Prijs

datum:

In company

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

Waarom Startel?

Persoonlijke
aanpak
Ervaren
trainers
Aanbod
op maat
Klassikaal en e-learning
mogelijkheden

Contact formulier

Wil je informatie of wil je een maatwerk training. Neem dan Contact met  ons op.

ITIL® 4 Create, Deliver and Support (CDS)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Op de hoogte blijven van de nieuwste trainingen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Inschrijven nieuwsbrief