• Homepage
  • >
  • upgrade naar ITIL® 4 Foundation (IT4-WN)

upgrade naar ITIL® 4 Foundation (IT4-WN)

upgrade naar ITIL® 4 Foundation (IT4-WN)
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces,  is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te zorgen dat de primaire bedrijfsprocessen optimaal functioneren moet ook de IT dienstverlening optimaal zijn. 

De Best Practice ITIL® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice.


Tijdens de ITIL4 Foundation upgrade training leert de deelnemer die al in het bezit is van een ITIL V3/2011 Foundation certificaat begrippen als Service Value System, de Service Value Chain en de ITIL ‘Guiding Principles’.


Na het volgen van deze training is de deelnemer in staat om het ITIL4 Foundation examen te maken en kan de deelnemer een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie.


 


Voor het uitvoeren van deze traininge zijn we geacrediteerd met behulp van een partner. 

Wat leer je?

Gedurende de dag wordt de deelnemer in de ‘nieuwe’ wereld van Service Management ingevoerd, zodat de deelnemer in de eigen organisatie een belangrijke bijdrage kan leveren in de dienstverlening naar de eigen klant.


Naast deze praktische invulling is de deelnemer na het volgen van deze training in staat om voldoende voorbereid het officiële ITIL4 Foundation examen te maken.

Trainingsvorm

495.00

(excl. BTW)

Trainingsduur

1 dag

Afronding

Certificaat van deelname

Startdatum

14 december 2020

Locatie

Startel (Drachten)

Trainingsdata

Startdatum

Trainingsvorm

Locatie

Duur

Prijs

datum:
14 december 2020

Klassikaal

Startel (Drachten)

1 dag

495.00

datum:
01 april 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

1 dag

495.00

datum:
28 juni 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

1 dag

495.00

datum:

In company

Waarom Startel?

Persoonlijke
aanpak
Ervaren
trainers
Aanbod
op maat
Klassikaal en e-learning
mogelijkheden

Het programma

De volgende onderwerpen komen aan de orde:


De basisbegrippen en principes van ITIL4


  • Service en Value
  • Service Relationships


 De 4 dimensies van ITIL4:


  • Organisatie en mensen
  • Informatie en technologie
  • Value stream en processen
  • Partners en suppliers


De 7 ITIL Guiding Principles:


  • Focus on value
  • Start where you are
  • Progress iteratively with feedback
  • Collaborate and promote visibility
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Optimize and automate


Service Value System


Service value chain elementen; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support


Service Value Chain


  • Inputs, Outputs en de rol in het ondersteunen van de Value Streams
  • ITIL practices die de service value chain ondersteunen: Continual Improvement (inclusief het continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management;  Service desk; Service level management


Het doel van de volgende ITIL practices:


  • Information security management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Business analysis
  • Deployment management
  • Monitoring and event management
  • Release management  

Hoe maken we het persoonlijk?

Bij Startel is persoonlijk ook écht persoonlijk. Om de best passende trainingen te geven starten we met het belangrijkste ingrediënt: jou.

  1. We starten altijd met een intake om jou te leren kennen.
  2. We passen de Training aan de hand van jouw ambitie en doelen aan.
  3. We kijken ook naar jouw persoonlijke situatie om de lesstof zo praktisch mogelijk te maken.

Wat zeggen anderen?

upgrade naar ITIL® 4 Foundation (IT4-WN)
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Laat een review achter

Name
Rating
Review Content
.
Foundation (BiSL-F)

De Business Information Services Library (BiSL) biedt een framework voor het werkveld dat zich bevindt tussen de aansluiting van ICT op het bedrijfsproces. Juist deze

Lees verder »

Contact formulier

Op de hoogte blijven van de nieuwste trainingen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

E-mailadres