Maandag - Vrijdag

8:15 - 17:00

Lavendelheide 12, 9202 PD, Drachten

info@startel.nl

050-5028888

  • Homepage
  • >
  • Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)
Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

Met deze training maak je kennis met de mogelijkheden van Dynamics 365 voor klantenbinding (customer engagement). Je raakt vertrouwd met: het concept van customer engagement, de mogelijkheden van customer engagement-apps en met elk van de customer engagement-apps.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

Vul hier je gegevens in en je krijgt van ons een STAP-aanmeldingsformulier voor de aangevraagde training. Je ontvangt je aanmeldingsformulier per mail retour + uitleg hoe je het STAP-budget kan aanvragen. Het kan voorkomen dat deze in je spam terecht komt. 

Na goedkeuring van het STAP-budget nemen wij contact met jou op om de klassikale/virtuele trainingsdag(en) te plannen. Indien er na het aanvragen van het STAP-budget nog een bedrag over blijft, dan factureren wij dit aan je persoonlijk of aan je werkgever.

Mocht iets onduidelijk zijn, stuur dan een e-mail naar Pieter@startel.nl of neem telefonisch contact op via het nummer 06-30817818 of 050-5028888.

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

This course will provide you with a broad introduction to the customer engagement capabilities of Dynamics 365. You will become familiar with the concept of customer engagement, as well as each of the customer engagement apps, including Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service, and the customer relationship management (CRM) capabilities of Dynamics 365 Project Operations. This course will include lecture as well as hands-on labs.

Wat leer je?

After completing this course, students will be able to:

  • Describe the capabilities and functionality of Dynamics 365 Marketing.
  • Describe the capabilities and functionality of Dynamics 365 Sales.
  • Describe the capabilities and functionality of Dynamics 365 Customer Service.
  • Describe the capabilities and functionality of Dynamics 365 Field Service.
  • Describe the core capabilities of Dynamics 365 Customer Engagement apps.
Voor wie is de training?

People in different roles and at various stages in their careers can benefit from this fundamentals course. This includes IT professionals, business stakeholders and others who want to be exposed to the customer engagement capabilities of Dynamics 365, students, recent graduates, and people changing careers who want to leverage Dynamics 365 to move to the next level.

Welke voorkennis heb je nodig?

Learners should have a fundamental understanding of customer engagement principles and business operations. An understanding of cloud computing is helpful, but isn't necessary.

Trainingsvorm

€ 595.00excl. BTW
Trainingsduur1 bijeenkomsten
AfrondingCertificaat van deelname
Startdatum26 juni 2023
LocatieStartel (Drachten)

€ 595.00excl. BTW
Trainingsduur1 bijeenkomsten
AfrondingCertificaat van deelname
Startdatum26 juni 2023
LocatieVirtual

€ 425.00excl. BTW

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor studieadvies of een training op maat.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Trainingsvorm

Trainingsdata

Heeft je voorkeursdatum geen doorgangsgarantie, neem dan voor de zekerheid contact met ons op. Vaak hebben we een oplossing voor je waarmee je doel gehaald kan worden.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Startdatum Trainingsvorm Locatie DuurPrijs
2023-06-26 Klassikaal Startel (Drachten) 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-06-2609:0016:00
2023-06-26 Virtueel Virtual 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-06-2609:0016:00
2023-09-20 Klassikaal Startel (Drachten) 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-09-2009:0016:00
2023-09-20 Virtueel Virtual 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-09-2009:0016:00
2023-12-04 Klassikaal Startel (Drachten) 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-12-0409:0016:00
2023-12-04 Virtueel Virtual 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-12-0409:0016:00
2024-02-20 Klassikaal Startel (Drachten) 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2024-02-2009:0016:00
2024-02-20 Virtueel Virtual 1 bijeenkomsten € 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2024-02-2009:0016:00
E-Learning Klantlocatie 0 bijeenkomsten € 425.00
DatumStarttijdEindtijd
Startdatum2023-06-26
TrainingsvormKlassikaal
LocatieStartel (Drachten)
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-06-2609:0016:00
Startdatum2023-06-26
TrainingsvormVirtueel
LocatieVirtual
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-06-2609:0016:00
Startdatum2023-09-20
TrainingsvormKlassikaal
LocatieStartel (Drachten)
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-09-2009:0016:00
Startdatum2023-09-20
TrainingsvormVirtueel
LocatieVirtual
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-09-2009:0016:00
Startdatum2023-12-04
TrainingsvormKlassikaal
LocatieStartel (Drachten)
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-12-0409:0016:00
Startdatum2023-12-04
TrainingsvormVirtueel
LocatieVirtual
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2023-12-0409:0016:00
Startdatum2024-02-20
TrainingsvormKlassikaal
LocatieStartel (Drachten)
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2024-02-2009:0016:00
Startdatum2024-02-20
TrainingsvormVirtueel
LocatieVirtual
Duur1 bijeenkomsten
Prijs€ 595.00
DatumStarttijdEindtijd
2024-02-2009:0016:00
TrainingsvormE-Learning
Prijs€ 425.00

Waarom Startel?

Persoonlijke
aanpak
Ervaren
trainers
Aanbod
op maat
Klassikaal en e-learning
mogelijkheden

Het programma

Module 1: Examine the core capabilities of Microsoft Dynamics 365 customer engagement apps

This module serves as an introduction to the shared features for the customer engagement apps. Learners are introduced to Microsoft Dataverse, and how data is made accessible and managed in the customer engagement apps, from shared entities to searching and filtering data and finally, available reporting and integration options.

Lessons:

  • Navigate the Dynamics 365 customer engagement apps.
  • Explore common Dynamics 365 activities and integration options.

Lab: Validate lab environment and work with the customer engagement apps

Lab: Manage Customers and Activities

After completing this module, students will be able to:

  • Describe the different Dynamics 365 customer engagement applications.
  • Describe Microsoft Dataverse and how it is used.
  • Describe how to search and filter data.
  • Describe the process for working with customers and activities.
  • Describe available reporting options.
  • Describe available integration options.

Module 2: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Marketing

This module introduces learners to the core capabilities of Dynamics 365 Marketing. In the first lesson you will learn about the core product capabilities to support key marketing tasks, from email marketing to segments and customer journeys. The next lesson covers event management, as well as Dynamics 365 Customer Voice for customer surveys and Dynamics 365 Customer Insights for AI-based analytics.

Lessons:

  • Explore Dynamics 365 Marketing.
  • Explore other marketing capabilities and apps.

Lab: Create a Segment

Lab: Create a Customer Journey

After completing this module, students will be able to:

  • Describe the use cases for Dynamics 365 Marketing.
  • Describe segments and how they are used.
  • Describe customer journeys.
  • Describe how to generate and qualify leads.
  • Describe event management.
  • Describe how to capture customer feedback with Dynamics 365 Customer Voice.
  • Describe how to use Dynamics 365 Customer Insights.

Module 3: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Sales

This module provides an introduction to Dynamics 365 Sales, focusing on managing leads, lead qualification, opportunities and sales orders as part of the standard sales lifecycle. Then we shift our attention to sales forecasting and the use of LinkedIn Sales Navigator and Dynamics 365 Sales Insights for improved relationship selling.

Lessons:

  • Examine Dynamics 365 Sales.
  • Use sales capabilities.

Lab: Create and manage a Lead

Lab: Create and manage an Opportunity

After completing this module, students will be able to:

  • Describe the typical sales lifecycle.
  • Describe the process for creating and managing leads, opportunities and quotes.
  • Describe the use of business process flows in Dynamics 365 Sales.
  • Describe sales forecasting.
  • Describe additional sales apps such as Sales Insights and Sales Navigator.

Module 4: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Customer Service. We begin with the standard case mangement business processes and how Customer Service addresses those. Then we examine the product capabilities, including business process flows, entitlements and SLAs, and knowledge management. Finally, we cover Omnichannel for Customer Service and historical analytics.

Lessons:

  • Explore Dynamics Field Service.
  • Examine knowledge management in Dynamics 365 Customer Service and related apps.

Lab: Create and publish a Knowledge Base article

Lab: Create and manage Cases

After completing this module, students will be able to:

  • Describe use cases for Dynamics 365 Customer Service.
  • Describe the case lifecycle.
  • Describe queues, entitlements and SLAs.
  • Describe Knowledge Management options.
  • Describe Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.
  • Describe Customer Service Historical Analytic reports.

Module 5: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Field Service. We begin with a discussion of the work order lifecycle. Then we examine the product capabilities, including work order generation, inspections, scheduling, asset management and Connected Field Service.

Lessons:

  • Explore Dynamics 365 Field Service.
  • Describe the scheduling process.

Lab: Create work orders in Dynamics 365 Field Service

Lab: Create an Inspection

After completing this module, students will be able to:

  • Describe Dynamics 365 Field Service use cases.
  • Describe the field service business process.
  • Describe the work order lifecycle.
  • Describe inspections.
  • Describe the scheduling capabilities of Dynamics 365 Field Service.
  • Describe asset management.
  • Describe Connected Field Service.

Additional Reading

Please review the content associated with this course on Microsoft Learn. Please note that there is a separate learning path per product.

Hoe maken we het persoonlijk?

Bij Startel is persoonlijk ook écht persoonlijk. Om de best passende trainingen te geven starten we met het belangrijkste ingrediënt: jou.

  1. We starten altijd met een intake om jou te leren kennen.
  2. We passen de Training aan de hand van jouw ambitie en doelen aan.
  3. We kijken ook naar jouw persoonlijke situatie om de lesstof zo praktisch mogelijk te maken.

Contact formulier

Wil je informatie of wil je een maatwerk training. Neem dan Contact met  ons op.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

categorie: 
  • Cloud
  • Dynamics 365