Via een uitzendbureau ben ik uiteindelijk op de klantenservice van Achmea terechtgekomen. Daar werd flink uitgebreid en al gauw werd ik daar klantenservicespecialist. In deze functie coachte ik de klantenservicemedewerkers en verzorgde ik opleidingen voor bestaande en nieuwe medewerkers.
Na een reorganisatie bij Achmea, waar ik 16 jaar heb gewerkt, kwam ik tijdelijk zonder werk te zitten. Via via kwam ik in contact met Startel. Hier werk ik inmiddels al zeven jaar met veel plezier. Bij Startel ben ik begonnen als Officemanager. Inmiddels ben ik Hoofd Office Management met uitbreiding naar o.a. HR taken, interne audits/monitoring en het beheren partner accreditaties. Daarnaast ben ik Test Centre Manager, waarbij ik verantwoordelijk ben voor alles wat te maken heeft met de afname van examens.
Maarja… wat ik later wil worden? Dat weet ik nog steeds niet. Wat ik wél weet, is dat er een duidelijke rode draad door mijn werk- en studieverleden loopt: opleidingen! Ik heb opleidingen gegeven, ben opgeleid tot juf, en nu bij Startel… die mag je zelf invullen.
Wil je kennis maken, ben je benieuwd naar Startel en onze vele trainingsmogelijkheden binnen IT? Neem dan gerust contact op via ✉️ sandra@startel of 📞050 502 8888