Foto van medewerkster van Startel (Sandra Kerdijk) met transparante achtergrond.
17 januari 2024
1/17/2024

Sandra kerdijk

Als Hoofd Office Management is Sandra één van de hoofdaanspreekpunten van Startel. De kans is groot dat als je ons belt, je haar aan de lijn krijgt. Met haar vriendelijke en professionele aanpak helpt ze je graag verder. En dat doet ze altijd met een grote glimlach. Tijd om Sandra aan jullie voor te stellen:

Wat wil ik later worden? Is het al later? Inmiddels ben ik 49 jaar en eigenlijk stel ik deze vraag nog steeds aan mezelf. Ooit begonnen, na de middelbare school, met Middelbaar Economisch en Administratief Onderwijs of M.E.A.O., het huidige MBO. ‘Dan kun je alle kanten nog op,’ werd er gezegd, want ja, ik wist niet wat ik moest kiezen voor een richting.

Na deze opleiding moest ik toch echt een keuze maken. Een aantal vriendinnen ging richting de opleiding uiterlijke verzorging. Dat heb ik toen ook maar gedaan. De opleiding afgerond, maar het werk in deze branche was niet echt wat ik ervan verwacht had.

Na een tussenjaar weer volop aan het onderzoeken geslagen, verschillende open dagen bezocht en uiteindelijk gekozen voor de PABO. Deze opleiding ook volledig afgerond en volop aan het solliciteren geslagen, maar ik werd continu afgewezen op ‘geen ervaring.’ Dan toch maar richting het werkleven. Ik was toen 24 en ging op dat moment net samenwonen, dus financieel was dit ook de beste keuze.

Foto van medewerkster van Startel (Sandra Kerdijk) die aan het werk is.

Via een uitzendbureau ben ik uiteindelijk op de klantenservice van Achmea terechtgekomen. Daar werd flink uitgebreid en al gauw werd ik daar klantenservicespecialist. In deze functie coachte ik de klantenservicemedewerkers en verzorgde ik opleidingen voor bestaande en nieuwe medewerkers.

Na een reorganisatie bij Achmea, waar ik 16 jaar heb gewerkt, kwam ik tijdelijk zonder werk te zitten. Via via kwam ik in contact met Startel. Hier werk ik inmiddels al zeven jaar met veel plezier. Bij Startel ben ik begonnen als Officemanager. Inmiddels ben ik Hoofd Office Management met uitbreiding naar o.a. HR taken, interne audits/monitoring en het beheren partner accreditaties. Daarnaast ben ik Test Centre Manager, waarbij ik verantwoordelijk ben voor alles wat te maken heeft met de afname van examens.

Maarja… wat ik later wil worden? Dat weet ik nog steeds niet. Wat ik wél weet, is dat er een duidelijke rode draad door mijn werk- en studieverleden loopt: opleidingen! Ik heb opleidingen gegeven, ben opgeleid tot juf, en nu bij Startel… die mag je zelf invullen.

Wil je kennis maken, ben je benieuwd naar Startel en onze vele trainingsmogelijkheden binnen IT? Neem dan gerust contact op via ✉️ sandra@startel of 📞050 502 8888

Foto van medewerkster van Startel (Sandra Kerdijk) die lacht.