- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
Wil jij klantgegevens optimaal benutten en waardevolle inzichten verkrijgen met Dynamics 365 Customer Insights? Door de MB-260 E-Learning door te nemen zul je leren hoe jij klantgegevens kunt integreren, analyseren en beveiligen om de klantervaring te verbeteren en de klantbetrokkenheid te vergroten. De MB-260 E-Learning bestaat uit het MB-260 cursusmateriaal, een labomgeving (die 180 dagen toegankelijk is), een MeasureUp oefenexamen en een MB-260 examenvoucher. Dankzij de MB-260 examenvoucher kun jij het MB-260 afleggen om de MB-260 certificering te behalen.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€525,- Excl. BTW
Pakket aanschaffenThe MB-260 E-Learning is entirely in English. As a Dutch IT training provider, we offer the information on this page in Dutch. At the bottom of the page, you will find a brief summary in English. The topics within the MB-260 E-Learning package itself are described in English.
Wil jij klantgegevens effectiever benutten en diepgaand inzicht krijgen in klantprofielen en klantinteracties? De MB-260 E-Learning biedt jou de kennis en vaardigheden om met Dynamics 365 Customer Insights klantgegevens te analyseren en te gebruiken voor betere besluitvorming. Door klantgedrag en klantinteracties te volgen, kun je de klantervaring verbeteren en de betrokkenheid en loyaliteit van klanten vergroten.
Door de MB-260 E-Learning door te nemen zul je leren hoe jij met behulp van prebuilt connectors klantgegevens kunt integreren en centraliseren. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe jij segmentatie in kunt zetten om klantintenties te voorspellen en gerichte acties te ondernemen. Daarnaast krijg je inzicht in het beheren en beveiligen van klantgegevens, zodat je controle houdt over data-integriteit en naleving.
De MB-260 E-Learning bestaat uit het MB-260 cursusmateriaal, een labomgeving, een MeasureUp oefenexamen en een MB-260 examenvoucher. Na aanschaf heb jij 180 dagen lang toegang tot een interactieve labomgeving waarin je kunt oefenen met realistische scenario’s en kun je jouw kennis toetsen door middel van een MeasureUp oefenexamen. Met de inbegrepen MB-260 examenvoucher kun je het MB-260 examen afleggen en de MB-260 certificering behalen.
De MB-260 E-Learning is ontworpen voor professionals die met klantgegevens werken en inzicht willen krijgen in hoe Dynamics 365 Customer Insights bij kan dragen aan betere besluitvorming en klantgerichte strategieën.
Dit betreft met name de volgende mensen:
De MB-260 E-Learning biedt jou een complete leerervaring waarmee jij jouw kennis en vaardigheden op het gebied van Microsoft Dynamics 365 Customer Insights kunt verdiepen en waarmee jij je optimaal kunt voorbereiden op het MB-260 examen. Met de MB-260 E-Learning heb jij alles in handen om Dynamics 365 Customer Insights effectief in te zetten en jouw expertise in klantgegevensbeheer en klantanalyse te versterken.
Hier is een overzicht van de inhoud van de MB-260 E-Learning:
Om optimaal te profiteren van de MB-260 E-Learning, is het belangrijk dat jij bekend bent met Microsoft Dynamics 365 Customer Insights en dat jij beschikt over basiskennis en -vaardigheden op het gebied van dataverwerking en data-analyse binnen Microsoft Dynamics 365. Deze voorkennis kan goed van pas komen om de leerstof sneller te begrijpen en effectief in praktijk te brengen.
Voordat je begint met de MB-260 E-Learning, is het van belang dat jij beschikt over de volgende kennis en vaardigheden:
Module 1: Get started with Dynamics 365 Customer Insights
This module will cover the business value of a customer data platform and the user interface of Dynamics 365 Customer Insights.
Lessons:
Lab: Verify environment
After completing this module, students will be able to:
Module 2: Ingest data into Dynamics 365 Customer Insights
This module will cover how to clean, transform, and import Data into Customer Insights.
Lessons:
Lab: Ingest data
After completing this module, students will be able to:
Module 3: Create a unified customer profile in Dynamics 365 Customer Insights
This module will cover how to map, match, and merge data to create a unified customer profile. After creating the customer profile, we will define search and filter indexes to search for customers.
Lessons:
Lab: Unify the data
After completing this module, students will be able to:
Module 4: Work with Dynamics 365 Customer Insights
This module will cover relationships, activities, measures, and segments.
Lessons:
Lab: Work with activities
Lab: Define measures
Lab: Create segments
After completing this module, students will be able to:
Module 5: Enrich data and predictions with Audience insights
This module will cover how to enrich data, including brand and interest enrichment, how to use predictions, and how to use machine learning models.
Lessons:
Lab: Subscription Churn Model
Lab: Predictions
Lab: Enrich data
After completing this module, students will be able to:
Module 6: Manage external connections with Customer Data Platform
This module will cover extension options for Customer Insights data, including how to surface data in Dynamics 365 applications and the Microsoft Power Platform.
Lessons:
Lab: Extend with the Power Platform
Lab: Extend with the Dynamics 365 apps
After completing this module, students will be able to:
The MB-260 E-Learning equips you with the skills to analyze and manage customer data using Dynamics 365 Customer Insights. You will learn how to integrate and centralize customer data with prebuilt connectors, leverage segmentation to predict customer intent, and ensure data integrity and compliance. The MB-260 E-Learning includes the MB-260 course materials, hands-on labs (accessible for 180 days), a MeasureUp practice exam, and an MB-260 exam voucher. The comprehensive MB-260 E-Learning ensures you are fully prepared to pass the MB-260 exam and earn the MB-260 certification.
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Microsoft Customer Data Platform Specialty (MB-260) Zelfstudiepakket training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.
Met het MB-260 zelfstudiepakket leer je hoe je klantgegevens integreert, analyseert en benut om klantinzichten te verkrijgen en gepersonaliseerde ervaringen te creëren met Dynamics 365 Customer Insights.
Basiskennis van Microsoft Dynamics 365 en ervaring met gegevensbeheer en analyse zijn aanbevolen.
Ja, het MB-260 zelfstudiepakket bevat hands-on labs en praktische oefeningen.
Het MB-260 zelfstudiepakket behandelt onderwerpen zoals dataintegratie, segmentatie, customer journey mapping, en het gebruik van AI voor klantinzichten.