Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
Deze training is een vervolg op C# Fundamentals. In deze training leer je onder andere over databasetoegang, grafische gebruikersomgevingen, webcommunicatie en -protocollen en hoe jij de prestaties van jouw programma kunt verbeteren.
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€995,- Excl. BTW
Inschrijven voor een trainingDeze training leert ontwikkelaars de benodigde programmeervaardigheden om programma's te maken met behulp van de C#-taal. Dit is een vervolgtraining op C# Fundamentals en bevat onderwerpen zoals: Entity Framework, LINQ, REST en OData, grafische gebruikersomgevingen, softwareprestaties, onbeheerde code en bronnen en CodeDOM.
Deze training is bedoeld voor ervaren ontwikkelaars die al programmeerervaring hebben in C, C++, JavaScript, Objective-C, Microsoft Visual Basic of Java, de concepten van objectgeoriënteerd programmeren begrijpen en de C# Fundamentals-training hebben gevolgd.
Na afloop van deze training ben je in staat om het volgende te doen:
Voordat jij deze training gaat volgen, raden wij aan dat je eerst de C# Fundamentals-training hebt afgerond.
Module 1: Database Access
In this module, you’ll learn how to use Entity Framework and how to query many types of data by using Language-Integrated Query (LINQ).
Lessons:
Lab 1: Updating Grade Data
After completing this module, students will be able to:
Module 2: Using the Network
In this module, you’ll learn how to use the request and response classes in the System.Net namespace to directly manipulate remote data sources. You’ll also learn about REST and OData and look briefly at ASP.NET Core MVC.
Lessons:
After completing this module, students will be able to:
Module 3: Graphical User Interfaces
In this module, you’ll learn how to use Extensible Application Markup Language (XAML) and Windows Presentation Foundation (WPF) to create engaging UIs.
Lessons:
Lab 1: Adding a Graphical User Interface
After completing this module, students will be able to:
Module 4: Application Performance
In this module, you’ll learn how to improve the performance of your applications by distributing your operations across multiple threads.
Lessons:
Lab 1: Performance Tuning
After completing this module, students will be able to:
Module 5: C# Interop
In this module, you’ll learn how to interoperate with unmanaged code in your applications and how to ensure that your code releases any unmanaged resources.
Lessons:
Lab 1: Working with Word
After completing this module, students will be able to:
Module 6: Designing for Reuse
In this module, you’ll learn how to consume existing assemblies by using reflection, and how to add additional metadata to types and type members by using attributes. You’ll also learn how to generate code at runtime by using the Code Document Object Model (CodeDOM) and how manage your .NET assemblies.
Lessons:
Lab 1: Managing the Grades Report Assembly
After completing this module, students will be able to:
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de C# Advanced training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.