Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning

This e-learning contains the course materials.

  • Offerte aanvragen

    Offerte aanvraag training

    Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.

    "*" geeft vereiste velden aan

    Vul hier jouw naam in*
    Zou je hieronder de informatie die we nodig hebben willen invullen? Denk aan het aantal deelnemers voor de offerte, eventuele specifieke wensen, en dergelijke.
    x
  • Download brochure
[springest]
  • Lorem
  • Lorem
  • Lorem

Incompany training?

Liever de training Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning op eigen locatie? Ook dan is maatwerk een vanzelfsprekende optie. We creëren aangepaste trainingen die voldoen aan de specifieke behoeften en uitdagingen van jullie organisatie. Vraag hieronder een offerte aan voor een incompany training!

Vraag offerte aan

Offerte incompany

Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.

"*" geeft vereiste velden aan

Vul hier jouw naam in*
Zou je hieronder de informatie die we nodig hebben willen invullen? Denk aan het aantal deelnemers voor de offerte, eventuele specifieke wensen, en dergelijke.
x

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

The Service Desk Analyst e-learning emphasizes the essential skills needed for effective IT support. It covers support methodologies, technologies, and tools, and prepares candidates for the Service Desk Analyst v8 (SDA) exam with PeopleCert.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Develop skills for efficient and effective support in the Service Desk environment.
  • Understand customer needs, handle difficult situations, and work in a team setting.
  • Gain practical knowledge of service management processes and problem-solving techniques.

Exam Information:

  • Format: Multiple choice, 60 questions.
  • Passing Score: 65% (39 out of 60).
  • Duration: 60 minutes.
  • Closed Book.

Voorkennis

Prior to going through this e-learning, you must have at least 9 months of experience in an IT service and support environment.

Trainingsdata en inschrijven

Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.

  • E-Learning
  • Startdatum
    Locatie
    Duur
    Prijs
    Inschrijven
  • 9,2 138 recensies

 

  • Persoonlijke aanpak
  • Ervaren trainers
  • 25 jaar ervaring

Wij staan voor je klaar

Al 25 jaar dé opleider op het gebied van IT in Nederland

Bij Startel streven we ernaar om elke leerervaring zo toegankelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Of je nu geïnteresseerd bent in het volgen van een training, het bestellen van een zelfstudiepakket of een vraag hebt, ons team staat klaar om jou te ondersteunen. Wij helpen jou graag bij het vinden van de geschikte training of het passende zelfstudiepakket.

 

Neem gerust contact met ons op via ons telefoonnummer of e-mailadres en geef zelf de nodige richting aan jouw carrière in de IT!

050-5028888

Niet wat je zoekt?

Laat ons je helpen!

Kies jouw richting en plan stap voor stap jouw opleidingstraject

Neem contact met ons op!