Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning
- Intermediate
- 5 dagen
- Engels
This e-learning contains the course materials.
This e-learning contains the course materials.
€850,-
Excl. BTWThis e-learning contains the course materials.
The Service Desk Analyst e-learning emphasizes the essential skills needed for effective IT support. It covers support methodologies, technologies, and tools, and prepares candidates for the Service Desk Analyst v8 (SDA) exam with PeopleCert.
The Service Desk Analyst certification emphasizes the critical role of Service Desk support in consistently delivering the required levels of IT services.
It is also relevant for IT professionals with the following goals:
By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:
Exam Information:
Prior to going through this e-learning, you must have at least 9 months of experience in an IT service and support environment.
Beschikbare opties voor de SDA zelfstudie
€ 850 excl. BTW
Vragen over deze zelfstudie?
Neem contact met ons op
Zelfstudiepakket
Wil je het Service Desk Analyst Zelfstudie bestellen? Klik dan op de knop hieronder. We streven ernaar om examens binnen twee werkdagen te leveren. In sommige gevallen kan de levertijd iets langer zijn, omdat we afhankelijk zijn van onze leverancier. Mocht dat gebeuren, dan houden we je uiteraard op de hoogte.
Pakket aanschaffenStartel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.
De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.
Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is
Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.
Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!