• Homepage
  • >
  • Feedback & Feedforward geven en ontvangen
Feedback & Feedforward geven en ontvangen

Feedback & Feedforward geven en ontvangen

Met feedforward breng je een positieve, op de toekomstgericht boodschap over. Je kunt zeggen dat feedforward in veel gevallen een logischer stap is, dan het geven van feedback. Dit laatste gaat immers altijd over iets wat in het verleden gebeurde. Bij feedforward geef je vooraf aan wat je van de ander verwacht. Bij feedback geeft je een terugkoppeling op de (on)gewenste effecten van gedrag. Wanneer pas je nu welk instrument handig toe?

Wat leer je?

  • Je leert wat feedforward en feedback geven is en het belang van deze tools.
  • Je begrijpt hoe belangrijk het geven van concrete voorbeelden en adviezen is bij het geven van feedforward.
  • Je weet hoe je echt feedback geeft en in welke situaties het zinvol is om te geven.
  • Je begrijpt door welke gesprekstechnieken mensen weerstand gaan vertonen en hoe je dit voorkomt.
  • Je leert hoe je complimenten, feedforward en feedback ontvangt, zodat je er optimaal van profiteert.

Trainingsvorm
Feedback & Feedforward geven en ontvangen

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor studieadvies of een training op maat.

Feedback & Feedforward geven en ontvangen

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Trainingsdata

Startdatum

Trainingsvorm

Locatie

Duur

Prijs

datum:
29 november 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

1

695.00

Feedback & Feedforward geven en ontvangen_2021-11-29(Klassikaal)

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-2909:0016:00
datum:

In company

Feedback & Feedforward geven en ontvangen_(In company)

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

Waarom Startel?

Persoonlijke
aanpak
Ervaren
trainers
Aanbod
op maat
Klassikaal en e-learning
mogelijkheden

Het programma

In deze interactieve training gaan we aan de slag met de verschillen tussen deze twee instrumenten en wordt duidelijk wanneer je welk instrument het beste in kunt zetten. Je leert over de zeven redenen waarom het geven van feedforward zo effectief is en gaat ermee aan de oefenen. Er is aandacht voor wat feedback echt is en welke valkuilen er bestaan. Voor beide instrumenten geldt; het maken van echt contact is de start voor het bereiken van gedragsverandering.

Hoe maken we het persoonlijk?

Bij Startel is persoonlijk ook écht persoonlijk. Om de best passende trainingen te geven starten we met het belangrijkste ingrediënt: jou.

  1. We starten altijd met een intake om jou te leren kennen.
  2. We passen de Training aan de hand van jouw ambitie en doelen aan.
  3. We kijken ook naar jouw persoonlijke situatie om de lesstof zo praktisch mogelijk te maken.

Contact formulier

categorie: 
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • , Soft skills

Op de hoogte blijven van de nieuwste trainingen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!