- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
De training Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910) is een essentiële inleiding voor iedereen die de basisprincipes van customer relationship management (CRM) binnen het Microsoft Dynamics 365-platform wil begrijpen.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€645,- Excl. BTW
Inschrijven voor een trainingIn het huidige concurrerende zakelijke landschap is het beheren van klantrelaties cruciaal voor succes. Microsoft Dynamics 365 CRM biedt krachtige hulpmiddelen om klantgegevens te beheren, interacties te volgen en verkoopprocessen te optimaliseren, wat leidt tot verbeterde klanttevredenheid en bedrijfsgroei. Door deze training te volgen leer je hoe jij deze hulpmiddelen effectief in kunt zetten om jouw bedrijf te laten groeien.
De training Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910) is een essentiële inleiding voor iedereen die de basisprincipes van customer relationship management (CRM) binnen het Microsoft Dynamics 365-platform wil begrijpen. Deze training is ontworpen om nieuwe gebruikers en aspirant-professionals een grondige kennismaking te bieden met de functies en mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CRM.
De MB-910-training biedt een diepgaand inzicht in hoe Microsoft Dynamics 365 CRM bedrijfsprocessen kan stroomlijnen en versterken. Je zult leren hoe jij klantgegevens kunt organiseren en hoe jij deze toegankelijk kunt maken en analyseren om betere zakelijke beslissingen te nemen. Ook zul je vertrouwd raken met de integratie van CRM met andere applicaties binnen Microsoft Dynamics 365. Hierdoor krijg jij een holistisch beeld van de bedrijfsfuncties die Microsoft Dynamics 365 te bieden heeft.
Deze training is voornamelijk geschikt voor functionele consultants die willen leren hoe zij optimaal gebruik kunnen maken van Microsoft Dynamics 365.
Door deze training te volgen zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:
Voordat je deelneemt aan deze training is het van belang dat jij basiskennis hebt van de principes binnen klantenbinding. Daarnaast raden wij aan dat jij beschikt over kennis van cloud computing.
MB-910 | Module 1: Examine the core capabilities of Microsoft Dynamics 365 customer engagement apps
This module serves as an introduction to the shared features for the customer engagement apps. Learners are introduced to Microsoft Dataverse, and how data is made accessible and managed in the customer engagement apps, from shared entities to searching and filtering data and finally, available reporting and integration options.
Lessons:
Lab: Validate lab environment and work with the customer engagement apps
Lab: Manage Customers and Activities
After completing this module, students will be able to:
MB-910 | Module 2: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Marketing
This module introduces learners to the core capabilities of Dynamics 365 Marketing. In the first lesson you will learn about the core product capabilities to support key marketing tasks, from email marketing to segments and customer journeys. The next lesson covers event management, as well as Dynamics 365 Customer Voice for customer surveys and Dynamics 365 Customer Insights for AI-based analytics.
Lessons:
Lab: Create a Segment
Lab: Create a Customer Journey
After completing this module, students will be able to:
MB-910 | Module 3: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Sales
This module provides an introduction to Dynamics 365 Sales, focusing on managing leads, lead qualification, opportunities and sales orders as part of the standard sales lifecycle. Then we shift our attention to sales forecasting and the use of LinkedIn Sales Navigator and Dynamics 365 Sales Insights for improved relationship selling.
Lessons:
Lab: Create and manage a Lead
Lab: Create and manage an Opportunity
After completing this module, students will be able to:
MB-910 | Module 4: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service
This module provides an introduction to Dynamics 365 Customer Service. We begin with the standard case mangement business processes and how Customer Service addresses those. Then we examine the product capabilities, including business process flows, entitlements and SLAs, and knowledge management. Finally, we cover Omnichannel for Customer Service and historical analytics.
Lessons:
Lab: Create and publish a Knowledge Base article
Lab: Create and manage Cases
After completing this module, students will be able to:
MB-910 | Module 5: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service
This module provides an introduction to Dynamics 365 Field Service. We begin with a discussion of the work order lifecycle. Then we examine the product capabilities, including work order generation, inspections, scheduling, asset management and Connected Field Service.
Lessons:
Lab: Create work orders in Dynamics 365 Field Service
Lab: Create an Inspection
After completing this module, students will be able to:
Additional Reading
Please review the content associated with this course on Microsoft Learn. Please note that there is a separate learning path per product.
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910) training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.
Ja, de MB-910 training kan volledig online gevolgd worden via het virtuele klaslokaal van Startel.
Ja, de MB-910 training bevat verschillende praktijkcases om reële scenario’s te simuleren.
Na afloop krijg je een certificaat van deelname en na het succesvol afleggen van het MB-910 examen ontvang je de Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals (CRM) certificering.
Nee, er zijn geen specifieke certificeringseisen voor de MB-910 training, maar basiskennis van bedrijfsprocessen is nuttig.