- Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
"*" geeft vereiste velden aan
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
De training Klantenservicevaardigheden helpt helpdeskmedewerkers hun communicatie- en probleemoplossingsvaardigheden te verbeteren. Met praktijkgerichte oefeningen, waaronder rollenspellen met een professionele actrice, leren deelnemers klantgesprekken effectief af te handelen. Twee ervaren trainsters bieden persoonlijke begeleiding en waardevolle feedback voor een optimale leerervaring.
Deze klantenservicetraining bestaat uit praktijkgerichte opdrachten, duidelijke theorie en professionele begeleiding. Zo zul je in staat zijn om de opgedane kennis en vaardigheden in praktijk te brengen.
De klantenservicevaardigheden training is speciaal ontworpen voor helpdeskmedewerkers, zowel binnen IT-omgevingen als in reguliere helpdesks. De training legt de nadruk op het verbeteren van communicatie- en probleemoplossingsvaardigheden, waardoor deelnemers klantgesprekken met meer vertrouwen en effectiviteit kunnen afhandelen.
Door gebruik te maken van een live actrice, worden realistische situaties nagebootst, zodat deelnemers hun vaardigheden kunnen oefenen in een veilige, praktijkgerichte omgeving. Twee ervaren trainsters begeleiden de sessies en zorgen voor persoonlijke aandacht en waardevolle feedback.
De training Klantenservicevaardigheden voor Helpdesk wordt verzorgd door een erkend NOBTRA Master Trainer, opgenomen in het register van de Nederlandse Orde van Beroepstrainers.
Deze training is geschikt voor medewerkers van IT-helpdesks en reguliere helpdesks die hun klantenservicevaardigheden willen aanscherpen. De training is zowel geschikt voor beginners als voor ervaren medewerkers die hun vaardigheden willen opfrissen of verbeteren.
Door de training Klantenservicevaardigheden voor Helpdesk: Praktische Training met Live Acteur te volgen, zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:
Je hebt geen specifieke voorkennis nodig om deel te mogen nemen aan de training Klantenservicevaardigheden voor Helpdesk: Praktische Training met Live Acteur.
Basiskennis van de dagelijkse werkzaamheden binnen een helpdesk zou daarentegen goed van pas kunnen komen om het werk van een helpdeskmedewerker goed te begrijpen, echter is dit niet verplicht.
De training Klantenservicevaardigheden voor Helpdesk: Praktische Training met Live Acteur bestaat uit de volgende onderdelen:
Beschikbare opties voor de Klantenservicevaardigheden voor Helpdesk training
€ 995 excl. BTW
Prijs op maat
Start gegarandeerd
Trainingen met ‘start gegarandeerd’ gaan altijd door op de geplande datum.
Momenteel geen startgarantie?
Neem contact met ons op
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Klantenservicevaardigheden voor Helpdesk: Praktische Training met Live Acteur training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes. Trainingen met ‘Start gegarandeerd’ gaan altijd 100% door.
Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is
De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.
Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.
Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.