Veelgestelde vragen over dit zelfstudiepakket

  • Welke onderwerpen worden er behandeld in het zelfstudiepakket ITIL 4 Foundation?

    Het zelfstudiepakket ITIL® 4 Foundation biedt jou de benodigde kennis en vaardigheden voor het optimaal ondersteunen van gebruikers. Begrippen die worden behandeld zijn onder andere servicewaardesystemen, servicemanagement en continu verbeteren.

  • Wat zijn de voordelen van ITIL 4 voor organisaties?

    ITIL 4 helpt organisaties om hun ICT-diensten en bedrijfsprocessen te verbeteren.

  • Wat is het belang van servicewaardeketens?

    Door het zelfstudiepakket ITIL® 4 Foundation door te nemen, zul je leren over servicewaardeketens. Deze zijn gericht op het verbeteren van dienstverlening op het gebied van ICT.

Hulp nodig?
Wij helpen je!

Neem contact met ons op

of laat Pieter je terugbellen
Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Foto van medewerker van Startel (Pieter Fokkema).
x
Foto van medewerker van Startel (Pieter Fokkema).