Een klassikale of virtuele training volgen bij Startel.
Klassikale / virtuele training

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910)

  • Beginner
  • 1 dag
  • Nederlands

De training Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910) is een essentiële inleiding voor iedereen die de basisprincipes van customer relationship management (CRM) binnen het Microsoft Dynamics 365-platform wil begrijpen.

9.2
  • Ervaren en gecertificeerde trainers
  • Meer dan 25 jaar ervaring in opleiden

Ontwikkel jouw Microsoft Dynamics 365 vaardigheden en bereid je voor op het MB-910 certificaat

Deze Microsoft Dynamics 365 training bereidt je voor op het officiële MB-910 examen met praktijkgerichte opdrachten, duidelijke theorie en professionele begeleiding. Zo ga je goed voorbereid het MB-910 examen in. Na het slagen voor het MB-910 examen, ontvang je het internationaal erkende Dynamics 365 Fundamentals (CRM) certificaat. Het MB-910 examen is apart verkrijgbaar via onze website.

Over de Dynamics 365 (CRM) (MB-910)

In het huidige concurrerende zakelijke landschap is het beheren van klantrelaties cruciaal voor succes. Microsoft Dynamics 365 CRM biedt krachtige hulpmiddelen om klantgegevens te beheren, interacties te volgen en verkoopprocessen te optimaliseren, wat leidt tot verbeterde klanttevredenheid en bedrijfsgroei. Door deze training te volgen leer je hoe jij deze hulpmiddelen effectief in kunt zetten om jouw bedrijf te laten groeien.

De training Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910) is een essentiële inleiding voor iedereen die de basisprincipes van customer relationship management (CRM) binnen het Microsoft Dynamics 365-platform wil begrijpen. Deze training is ontworpen om nieuwe gebruikers en aspirant-professionals een grondige kennismaking te bieden met de functies en mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CRM.

De MB-910-training biedt een diepgaand inzicht in hoe Microsoft Dynamics 365 CRM bedrijfsprocessen kan stroomlijnen en versterken. Je zult leren hoe jij klantgegevens kunt organiseren en hoe jij deze toegankelijk kunt maken en analyseren om betere zakelijke beslissingen te nemen. Ook zul je vertrouwd raken met de integratie van CRM met andere applicaties binnen Microsoft Dynamics 365. Hierdoor krijg jij een holistisch beeld van de bedrijfsfuncties die Microsoft Dynamics 365 te bieden heeft.

Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de MB-910 training. Echter kun je een Microsoft Fundamentals examenvoucher eenvoudig bij ons aanschaffen.

Voor wie is de MB-910?

Deze training is voornamelijk geschikt voor functionele consultants die willen leren hoe zij optimaal gebruik kunnen maken van Microsoft Dynamics 365.

Leerdoelen van de MB-910

Door deze training te volgen zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:

  • De mogelijkheden en functionaliteit van Microsoft Dynamics 365 Marketing beschrijven.
  • De mogelijkheden en functionaliteit van Microsoft Dynamics 365 Sales beschrijven.
  • De mogelijkheden en functionaliteit van Microsoft Dynamics 365 Customer Service beschrijven.
  • De mogelijkheden en functionaliteit van Microsoft Dynamics 365 Field Service beschrijven.
  • De kernmogelijkheden van applicaties voor klantenbinding binnen Microsoft Dynamics 365 beschrijven.

Aanbevolen voorkennis MB-910

Voordat je deelneemt aan deze training is het van belang dat jij basiskennis hebt van de principes binnen klantenbinding. Daarnaast raden wij aan dat jij beschikt over kennis van cloud computing.

Onderwerpen van de MB-910

MB-910 | Module 1: Examine the core capabilities of Microsoft Dynamics 365 customer engagement apps

This module serves as an introduction to the shared features for the customer engagement apps. Learners are introduced to Microsoft Dataverse, and how data is made accessible and managed in the customer engagement apps, from shared entities to searching and filtering data and finally, available reporting and integration options.

Lessons:

  • Navigate the Dynamics 365 customer engagement apps.
  • Explore common Dynamics 365 activities and integration options.

Lab: Validate lab environment and work with the customer engagement apps

Lab: Manage Customers and Activities

After completing this module, students will be able to:

  • Describe the different Dynamics 365 customer engagement applications.
  • Describe Microsoft Dataverse and how it is used.
  • Describe how to search and filter data.
  • Describe the process for working with customers and activities.
  • Describe available reporting options.
  • Describe available integration options.

MB-910 | Module 2: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Marketing

This module introduces learners to the core capabilities of Dynamics 365 Marketing. In the first lesson you will learn about the core product capabilities to support key marketing tasks, from email marketing to segments and customer journeys. The next lesson covers event management, as well as Dynamics 365 Customer Voice for customer surveys and Dynamics 365 Customer Insights for AI-based analytics.

Lessons:

  • Explore Dynamics 365 Marketing.
  • Explore other marketing capabilities and apps.

Lab: Create a Segment

Lab: Create a Customer Journey

After completing this module, students will be able to:

  • Describe the use cases for Dynamics 365 Marketing.
  • Describe segments and how they are used.
  • Describe customer journeys.
  • Describe how to generate and qualify leads.
  • Describe event management.
  • Describe how to capture customer feedback with Dynamics 365 Customer Voice.
  • Describe how to use Dynamics 365 Customer Insights.

MB-910 | Module 3: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Sales

This module provides an introduction to Dynamics 365 Sales, focusing on managing leads, lead qualification, opportunities and sales orders as part of the standard sales lifecycle. Then we shift our attention to sales forecasting and the use of LinkedIn Sales Navigator and Dynamics 365 Sales Insights for improved relationship selling.

Lessons:

  • Examine Dynamics 365 Sales.
  • Use sales capabilities.

Lab: Create and manage a Lead

Lab: Create and manage an Opportunity

After completing this module, students will be able to:

  • Describe the typical sales lifecycle.
  • Describe the process for creating and managing leads, opportunities and quotes.
  • Describe the use of business process flows in Dynamics 365 Sales.
  • Describe sales forecasting.
  • Describe additional sales apps such as Sales Insights and Sales Navigator.

MB-910 | Module 4: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Customer Service. We begin with the standard case mangement business processes and how Customer Service addresses those. Then we examine the product capabilities, including business process flows, entitlements and SLAs, and knowledge management. Finally, we cover Omnichannel for Customer Service and historical analytics.

Lessons:

  • Explore Dynamics Field Service.
  • Examine knowledge management in Dynamics 365 Customer Service and related apps.

Lab: Create and publish a Knowledge Base article

Lab: Create and manage Cases

After completing this module, students will be able to:

  • Describe use cases for Dynamics 365 Customer Service.
  • Describe the case lifecycle.
  • Describe queues, entitlements and SLAs.
  • Describe Knowledge Management options.
  • Describe Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.
  • Describe Customer Service Historical Analytic reports.

MB-910 | Module 5: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Field Service. We begin with a discussion of the work order lifecycle. Then we examine the product capabilities, including work order generation, inspections, scheduling, asset management and Connected Field Service.

Lessons:

  • Explore Dynamics 365 Field Service.
  • Describe the scheduling process.

Lab: Create work orders in Dynamics 365 Field Service

Lab: Create an Inspection

After completing this module, students will be able to:

  • Describe Dynamics 365 Field Service use cases.
  • Describe the field service business process.
  • Describe the work order lifecycle.
  • Describe inspections.
  • Describe the scheduling capabilities of Dynamics 365 Field Service.
  • Describe asset management.
  • Describe Connected Field Service.

Additional Reading

Please review the content associated with this course on Microsoft Learn. Please note that there is a separate learning path per product.

Beschikbare opties voor de MB-910 training

  • Klassikaal / virtueel

    € 645 excl. BTW

  • Zelfstudie

    € 450 excl. BTW

  • Examen

    € 99 excl. BTW

  • Incompany

    Prijs op maat

Start gegarandeerd

Trainingen met ‘start gegarandeerd’ gaan altijd door op de geplande datum.

Momenteel geen startgarantie?
Neem contact met ons op

Kies voor groei, net als deze organisaties

Ervaringen van onze deelnemers

  • Foto van klant (Edwin Schoonbeek) die een boek leest.

    Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is

    De droom is om Cyber Security Officer (CSO) te worden. Met deze opleidingen ontdek ik of dit beroep echt bij me past. Het fascineert me om de veiligheid in een bedrijf te waarborgen, vooral omdat we steeds meer te maken krijgen met digitale uitdagingen.
    Edwin Schoonbeek
    Lees gehele testimonial
  • Sten Numan aan het bellen in het Yelgo kantoor.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
    Sten Numan
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Jons van der Heul) die aan het werk is.

    Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.

    Startel heeft veel trainingen om uit te kiezen en tussen sommige zit best wat overlap. In overleg met mij hebben ze een basispakket op maat voor me samengesteld bestaande uit drie cursussen.
    Jons van der Heul
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Gerrit Meijering) die aan zijn werkplek zit.

    Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.

    Startel ken ik al heel lang. Toen zij nog op hun vorige locatie in Roden zaten, en ik nog bij mijn vorige werkgever werkte, volgde ik al cursussen en trainingen bij ze.
    Gerrit Meijering
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Alex Tabak) die aan het typen is.

    De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.

    Maar er zijn ook mensen die bijscholing nodig hebben. Zoals de man die ooit systeembeheerder was bij een grote universiteit en die de afgelopen tien jaar door omstandigheden thuis heeft gezeten.
    Alex Tabak
    Lees gehele testimonial
Bekijk alle testimonials

Vervolgtrainingen na de MB-910

  • Man met bril volgt een training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (ERP) (MB-920)
    • Beginner
    • 2 dagen
    Bekijk deze training
  • Een groep mensen volgt een IT-training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230)
    • Intermediate
    • 3 dagen
    Bekijk deze training
  • Een vrouw met bril volgt een training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Microsoft Dynamics 365 Field Service (MB-240)
    • Intermediate
    • 3 dagen
    Bekijk deze training
  • Man met bril volgt een klassikale training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Microsoft Power Platform Fundamentals (PL-900)
    • Beginner
    • 1 dag
    Bekijk deze training
Bekijk alle trainingen

Veelgestelde vragen over de MB-910 training

  • Kan ik de MB-910 training volledig online volgen?

    Ja, de MB-910 training kan volledig online gevolgd worden via het virtuele klaslokaal van Startel.

  • Zijn er specifieke cases uit de praktijk opgenomen in de MB-910 training?

    Ja, de MB-910 training bevat verschillende praktijkcases om reële scenario’s te simuleren.

  • Welke certificering ontvang ik na het voltooien van de MB-910 training?

    Na afloop krijg je een certificaat van deelname en na het succesvol afleggen van het MB-910 examen ontvang je de Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals (CRM) certificering.

  • Zijn er specifieke certificeringseisen voor de MB-910 training?

    Nee, er zijn geen specifieke certificeringseisen voor de MB-910 training, maar basiskennis van bedrijfsprocessen is nuttig.

Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Eliano Patty op de foto.
x

"*" geeft vereiste velden aan

(Incompany) offerte aanvragen
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
Vul hier jouw naam in*
Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Pieter Fokkema op de foto.
x

"*" geeft vereiste velden aan

Brochure downloaden
Vul hier al je gegevens in om de brochure te downloaden.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Pieter Fokkema op de foto.
x