- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
This e-learning contains the course materials.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€749,- Excl. BTW
Pakket aanschaffenThis e-learning contains the course materials.
The Service Desk Analyst e-learning emphasizes the essential skills needed for effective IT support. It covers support methodologies, technologies, and tools, and prepares candidates for the Service Desk Analyst v8 (SDA) exam with PeopleCert.
The Service Desk Analyst certification emphasizes the critical role of Service Desk support in consistently delivering the required levels of IT services.
It is also relevant for IT professionals with the following goals:
By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:
Exam Information:
Prior to going through this e-learning, you must have at least 9 months of experience in an IT service and support environment.
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.
Deze training is alleen als zelfstudie beschikbaar.