Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Fredou Nieuwenhuis wijst met een pijl naar rechts.
x

"*" geeft vereiste velden aan

Vul hier jouw naam in*
Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Eliano Patty op de foto.
x
Neem in jouw eigen tempo een zelfstudiepakket door van Startel.
Zelfstudie

Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning

  • Intermediate
  • 5 dagen
  • Engels

This e-learning contains the course materials.

9.2
  • Studeren in je eigen tempo
  • 365 dagen toegang

€749,-

Excl. BTW

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

The Service Desk Analyst e-learning emphasizes the essential skills needed for effective IT support. It covers support methodologies, technologies, and tools, and prepares candidates for the Service Desk Analyst v8 (SDA) exam with PeopleCert.

Doelgroep

The Service Desk Analyst certification emphasizes the critical role of Service Desk support in consistently delivering the required levels of IT services.

It is also relevant for IT professionals with the following goals:

  • IT Service Managers
    • Oversee the delivery of IT services to ensure they meet business requirements.
  • IT Project Managers
    • Manage IT projects from start to finish, ensuring alignment with business objectives.
  • Service Desk Managers
    • Lead service desk teams to provide efficient and effective end-user support.
  • IT Consultants
    • Advise organizations on best practices for IT service management and continuous improvement.
  • IT Operations Managers
    • Ensure smooth operation of IT infrastructure and services.
  • Business Relationship Managers
    • Act as a bridge between IT and business, ensuring IT services align with business needs.
  • IT Developers
    • Develop and maintain IT solutions that support business processes.
  • Change Managers
    • Oversee changes to IT services, minimizing disruptions and ensuring successful implementation.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Develop skills for efficient and effective support in the Service Desk environment.
  • Understand customer needs, handle difficult situations, and work in a team setting.
  • Gain practical knowledge of service management processes and problem-solving techniques.

Exam Information:

  • Format: Multiple choice, 60 questions.
  • Passing Score: 65% (39 out of 60).
  • Duration: 60 minutes.
  • Closed Book.

Voorkennis

Prior to going through this e-learning, you must have at least 9 months of experience in an IT service and support environment.

Onderwerpen

  • Module 1: Introduction.
  • Module 2: Professionalism.
  • Module 3: Analyst Skills.
  • Module 4: Problem Solving.
  • Module 5: Rapport Techniques.
  • Module 6: Practices, Processes and Procedures.
  • Module 7: Quality Assurance.
  • Module 8: Support Methods.
  • Module 9: Trial Exam.

Beschikbare opties voor de SDA zelfstudie

  • Zelfstudie

    € 749 excl. BTW

Vragen over deze zelfstudie?
Neem contact met ons op

Kies voor groei, net als deze organisaties

Ervaringen van onze deelnemers

  • Foto van klant (Alex Tabak) die aan het typen is.

    De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.

    Maar er zijn ook mensen die bijscholing nodig hebben. Zoals de man die ooit systeembeheerder was bij een grote universiteit en die de afgelopen tien jaar door omstandigheden thuis heeft gezeten.
    Alex Tabak
    Lees gehele testimonial
  • Sten Numan aan het bellen in het Yelgo kantoor.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
    Sten Numan
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Edwin Schoonbeek) die een boek leest.

    Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is

    De droom is om Cyber Security Officer (CSO) te worden. Met deze opleidingen ontdek ik of dit beroep echt bij me past. Het fascineert me om de veiligheid in een bedrijf te waarborgen, vooral omdat we steeds meer te maken krijgen met digitale uitdagingen.
    Edwin Schoonbeek
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Jons van der Heul) die aan het werk is.

    Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.

    Startel heeft veel trainingen om uit te kiezen en tussen sommige zit best wat overlap. In overleg met mij hebben ze een basispakket op maat voor me samengesteld bestaande uit drie cursussen.
    Jons van der Heul
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Gerrit Meijering) die aan zijn werkplek zit.

    Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.

    Startel ken ik al heel lang. Toen zij nog op hun vorige locatie in Roden zaten, en ik nog bij mijn vorige werkgever werkte, volgde ik al cursussen en trainingen bij ze.
    Gerrit Meijering
    Lees gehele testimonial
Bekijk alle testimonials