VeriSM™ Foundation E-Learning

VeriSM™ is a registered trademark of IFDC. This e-learning contains the course materials.

  • Offerte aanvragen

    Offerte aanvraag training

    Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.

    "*" geeft vereiste velden aan

    Vul hier jouw naam in*
    Zou je hieronder de informatie die we nodig hebben willen invullen? Denk aan het aantal deelnemers voor de offerte, eventuele specifieke wensen, en dergelijke.
    x
  • Download brochure
[springest]
  • Lorem
  • Lorem
  • Lorem

Incompany training?

Liever de training VeriSM™ Foundation E-Learning op eigen locatie? Ook dan is maatwerk een vanzelfsprekende optie. We creëren aangepaste trainingen die voldoen aan de specifieke behoeften en uitdagingen van jullie organisatie. Vraag hieronder een offerte aan voor een incompany training!

Vraag offerte aan

Offerte incompany

Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.

"*" geeft vereiste velden aan

Vul hier jouw naam in*
Zou je hieronder de informatie die we nodig hebben willen invullen? Denk aan het aantal deelnemers voor de offerte, eventuele specifieke wensen, en dergelijke.
x

Algemene omschrijving

VeriSM™ is a registered trademark of IFDC.

This e-learning contains the course materials.

VeriSM™ helps organisations understand and respond to the challenges of service management in the digital age. It creates a service management model in which all of the organisations’ capabilities and responsibilities are deployed in the delivery of superior service. VeriSM™ is an enterprise service management approach for the digital age, focusing on the view of service management.

The VeriSM™ model allows organizations to produce and deliver the right product or service at the right time to their consumers, whilst allowing for customization and alignment to the type of business, the size of the organisation, business priorities, organizational culture, and even the nature of the individual project or service. In the VeriSM™ model, governance and service management principles are relatively stable elements, only changing when the needs of the organization change.

The Management Mesh is flexible and is adjusted as required for products and services, for example to integrate a new management practice or a new technology. In four stages the product or service is defined, produced, provided and supported (Define, Produce, Provide and Respond).

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Understand what are the main areas of an organization and how to optimize the ecosystem.
  • Ability to establish and improve effective organizational governance.
  • Evaluate emerging technologies and their benefits and impacts to the business.
  • Understand how the Digital Transformation can positively impact the Service Management of an organization.
  • Define and evaluate if an organization has a service or a product culture.
  • Be able to enhance your leadership skills for the Digital Era.
  • Learn new methods to deal with business and customer challenges to achieve success.
  • Improve the internal and external communication across teams and customers.
  • Understand how to face and get the best from organizational changes.

Exam Information:

  • Duration: 90 minutes.
  • Format: Multiple-choice.
  • Pass Mark: 65%.
  • Open book: Yes.

Voorkennis

You do not need any prior knowledge to access this e-learning.

Onderwerpen

VeriSM™ Foundation is for anyone who works with (or wants to work with) products and services enabled by technology. It’s an ideal entry-level for those wanting to work in IT, service management or with digital services.

Trainingsdata en inschrijven

Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de VeriSM™ Foundation E-Learning training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.

  • E-Learning
  • Startdatum
    Locatie
    Duur
    Prijs
    Inschrijven
  • 9,2 138 recensies

 

  • Persoonlijke aanpak
  • Ervaren trainers
  • 25 jaar ervaring

Wij staan voor je klaar

Al 25 jaar dé opleider op het gebied van IT in Nederland

Bij Startel streven we ernaar om elke leerervaring zo toegankelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Of je nu geïnteresseerd bent in het volgen van een training, het bestellen van een zelfstudiepakket of een vraag hebt, ons team staat klaar om jou te ondersteunen. Wij helpen jou graag bij het vinden van de geschikte training of het passende zelfstudiepakket.

 

Neem gerust contact met ons op via ons telefoonnummer of e-mailadres en geef zelf de nodige richting aan jouw carrière in de IT!

050-5028888

Niet wat je zoekt?

Laat ons je helpen!

Kies jouw richting en plan stap voor stap jouw opleidingstraject

Neem contact met ons op!