Configure a Dynamics 365 customer experience solution (MB-280T04)

De MB-280T04 training helpt jou om klantinteracties en verkoopprocessen te optimaliseren met behulp van Microsoft Dynamics 365. Je leert om leads (potentiële klanten) en kansen te beheren, evenals het configureren van productcatalogi en het personaliseren van klantreizen. Door aan praktijkgerichte opdrachten te werken, zul je diepgaande vaardigheden verkrijgen in het instellen van verkoopprocessen en het benutten van klantinzichten. Na afloop van de MB-280T04 cursus ben je klaar om klantgerichte oplossingen te implementeren die de klanttevredenheid en merkloyaliteit versterken binnen jouw organisatie.

  • Offerte aanvragen

    "*" geeft vereiste velden aan

    Offerte aanvraag training
    Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
    Vul hier jouw naam in*
    Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
    Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
    • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
    • Klanten geven ons een 9.2
    • Erkende trainers.
    • Ontvang een certificaat na deelname!

    Kom je er niet uit?
    Laat ons je helpen!

    Contact opnemen

    Foto van medewerker van Startel (Pieter Fokkema).
    x
  • Incompany

    "*" geeft vereiste velden aan

    Vul hier jouw naam in*
    Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
    Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
    • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
    • Klanten geven ons een 9.2
    • Erkende trainers.
    • Ontvang een certificaat na deelname!

    Kom je er niet uit?
    Laat ons je helpen!

    Contact opnemen

    Foto van medewerker van Startel (Pieter Fokkema).
    x
  • Download brochure

    "*" geeft vereiste velden aan

    Brochure downloaden
    Vul hier al je gegevens in om de brochure te downloaden.
    Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
    • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
    • Klanten geven ons een 9.2
    • Erkende trainers.
    • Ontvang een certificaat na deelname!

    Kom je er niet uit?
    Laat ons je helpen!

    Contact opnemen

    Foto van medewerker van Startel (Pieter Fokkema).
    x

Breid je expertise uit!

  • Trainen bij onze locatie in Drachten
  • Krijg een certificaat van deelname
  • Leer van ervaren trainers

€645,- Excl. BTW

Algemene omschrijving

Ontdek met de MB-280T04 training hoe jij klantinteracties en verkoopprocessen kunt optimaliseren met behulp van Microsoft Dynamics 365. De MB-280T04 training is gericht op het beheren van leads (potentiële klanten) en kansen, evenals het configureren van productcatalogi en het personaliseren van klantreizen. Het volgen van de MB-280T04 training helpt jou om gebruik te maken van de belangrijkste functies van Dynamics 365 en om deze effectief in te zetten om de klantervaring te verbeteren.

Verder omvat de MB-280T04 cursus een diepgaande verkenning van het creëren van e-mails, het beheren van klantsegmentatie in ware tijd en AI-gestuurde optimalisatie binnen Dynamics 365 Customer Insights. Daarnaast krijg je in de MB-280T04 cursus de gelegenheid om aan labopdrachten te werken. Hierdoor zul je in staat zijn om verkoopprocessen in te stellen, klantinzichten te beheren en marketingcampagnes op te zetten op maat.

Na afloop van de MB-280T04 cursus heb je geleerd hoe jij oplossingen kunt implementeren die sterke klantgerichte resultaten opleveren. Door het verbeteren van klantinteracties en het stroomlijnen van verkoopactiviteiten zul je bij kunnen dragen aan effectievere klantreizen en verhoogde klanttevredenheid binnen jouw organisatie.

Doelgroep

De MB-280T04 training is met name geschikt voor Dynamics Functional Consultants en specialisten in klantsuccesbeheer die de klanttevredenheid binnen hun organisatie willen verbeteren.

Leerdoelen

Door de MB-280T04 training te volgen, zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:

  • Het leadkwalificatieproces in Dynamics 365 Sales begrijpen en beheren.
  • Kansen identificeren en creëren binnen Dynamics 365 om het verkoopproces te optimaliseren.
  • Een uitgebreide productcatalogus configureren en onderhouden om aan de zakelijke behoeften te voldoen.
  • Gepersonaliseerde, aantrekkelijke e-mails maken met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys.
  • Klantreizen opbouwen en optimaliseren met gelijktijdige activeringen en AI-gestuurde inzichten.
  • Hulpmiddelen binnen Dynamics 365 gebruiken om op maat gemaakte klantbelevingsoplossingen te creëren.
  • Een praktische uitdaging voltooien om vaardigheden toe te passen in het ontwerpen van klantgerichte oplossingen.

Voorkennis

Voordat je deelneemt aan de MB-280T04 training, is het van belang dat jij bekend bent met de basisfuncties en met het configureren van zowel Dynamics 365 Sales als Dynamics 365 Customer Insights.

Onderwerpen

Module 1: Leads beheren met Dynamics 365 Sales

  • Onderzoek het leadkwalificatieproces in Dynamics 365 van begin tot eind.
  • Identificeer de verschillende opties voor het maken en definiëren van leads.
  • Gebruik bedrijfsprocesstromen om de levenscyclus van een lead te beheren.
  • Kwalificeer en diskwalificeer leads.

Lab: Werken met leads in Dynamics 365

Module 2: Kansen beheren met Dynamics 365 Sales

  • Identificeer scenario's waarin kansen kunnen worden gebruikt.
  • Maak en definieer kansen.
  • Werk met gerelateerde kansrecords.
  • Beheer een kans gedurende de hele levenscyclus.

Lab: Kansen beheren in Dynamics 365

Module 3: Beheer en organiseer uw productcatalogus met Dynamics 365 Sales

  • Stel eenhedengroepen in om te bepalen hoe producten worden verkocht.
  • Maak productfamiliehiërarchieën aan die productbundels en losse producten bevatten.
  • Stel productprijsgegevens in door prijslijsten en prijslijstitems te maken.
  • Gebruik kortingslijsten om volumekortingen te bieden.

Lab: De productcatalogus instellen

Module 4: E-mails maken in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Upload afbeeldingen naar de bestandsbibliotheek en gebruik ze in marketinginhoud.
  • Maak en publiceer een e-mail.
  • Verbeter je e-mails met personalisatie, contentblokken, contentideeën en meer.
  • Upload afbeeldingen naar de bestandsbibliotheek en gebruik ze in marketinginhoud.
  • Voeg personalisatie toe aan e-mails.

Module 5: Klantreizen opbouwen met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Beheer segmenten in gelijktijdige klantreizen.
  • Werk met activeringen in gelijktijdige klantreizen.
  • Maak een klantreis.
  • Stel een zakelijk doel in en meet de voortgang binnen een klantreis.
  • Bepaal wanneer attributen of if/then-vertakkingen moeten worden gebruikt.
  • Gebruik een A/B-test binnen de klantreis.
  • Pas AI-gestuurde, run-time kanaaloptimalisatie toe.
  • Activeer triggers vanuit een klantreis om een andere klantreis of Power Automate-flow te starten.

Module 6: Uitdagingsproject - Configureer een Dynamics 365 klantbelevingsoplossing

  • Evalueer vereisten.
  • Voer een gap-analyse uit van bestaande middelen.
  • Maak benodigde middelen aan op basis van de gestelde vereisten.
  • Gebruik Dynamics 365 Sales en Dynamics 365 Customer Insights om een klantoplossing te creëren.

Lab: Pas het verkoopproces aan

Lab: Configureer de productcatalogus

Lab: Ontwerp een campagne

Trainingsdata en inschrijven

Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Configure a Dynamics 365 customer experience solution (MB-280T04) training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.

  • Klassikaal
  • Virtueel
  • Startdatum
    Locatie
    Duur
    Prijs
    Inschrijven
    • 29-01-2025
      Startel (Drachten)
      1 bijeenkomst
      • woensdag 29 januari 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 26-02-2025
      Startel (Drachten)
      1 bijeenkomst
      • woensdag 26 februari 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 26-03-2025
      Startel (Drachten)
      1 bijeenkomst
      • woensdag 26 maart 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 30-04-2025
      Startel (Drachten)
      1 bijeenkomst
      • woensdag 30 april 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 28-05-2025
      Startel (Drachten)
      1 bijeenkomst
      • woensdag 28 mei 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 25-06-2025
      Startel (Drachten)
      1 bijeenkomst
      • woensdag 25 juni 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 29-01-2025
      Virtual
      1 bijeenkomst
      • woensdag 29 januari 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 26-02-2025
      Virtual
      1 bijeenkomst
      • woensdag 26 februari 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 26-03-2025
      Virtual
      1 bijeenkomst
      • woensdag 26 maart 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 30-04-2025
      Virtual
      1 bijeenkomst
      • woensdag 30 april 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 28-05-2025
      Virtual
      1 bijeenkomst
      • woensdag 28 mei 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-
    • 25-06-2025
      Virtual
      1 bijeenkomst
      • woensdag 25 juni 2025 van 09:00 tot 17:00
      645,-

Veelgestelde vragen over de MB-280T04 training

  • Welke onderwerpen worden er behandeld in de MB-280T04 training?

    De onderwerpen die in de MB-280T04 training worden behandeld, zijn onder andere: het optimaliseren van klantinteracties, het beheren van leads (potentiële klanten) en kansen, evenals het configureren van productcatalogi en het personaliseren van klantreizen binnen Dynamics 365.

  • Wat zijn de voordelen van het volgen van de MB-280T04 training?

    Door de MB-280T04 training te volgen, zul je leren om klantgerichte oplossingen te implementeren die de klanttevredenheid en merkloyaliteit binnen jouw organisatie verbeteren.

  • Kan ik door de MB-280T04 training te volgen een certificering behalen?

    De trainingen MB-280T01, MB-280T02, MB-280T03 en MB-280T04 bereiden jou voor op het MB-280 examen, echter is het niet verplicht om alle MB-280 trainingen te volgen. Als jij slaagt voor het MB-280 examen, dan zul je de certificering Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate ontvangen. Hiermee kun jij jouw expertise aantonen in het configureren, aanpassen en uitbreiden van de functionaliteiten binnen Microsoft Dynamics 365 Sales.

  • Welke analytische mogelijkheden van Dynamics 365 worden er besproken in de MB-280T04 training?

    In de MB-280T04 training leer je gebruik te maken van rapportage en AI-gestuurde voorspellingen om betere zakelijke beslissingen te nemen.

Hulp nodig?
Wij helpen je!

Neem contact met ons op

of laat Eliano je terugbellen
Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Foto van medewerker van Startel (Eliano Patty).
x
Foto van medewerker van Startel (Eliano Patty).
  • 9,2 146 recensies

 

  • Persoonlijke aanpak
  • Ervaren trainers
  • 25 jaar ervaring