- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
Wil jij een sterke basis leggen in Dynamics 365 customer engagement apps? De MB-910 E-Learning biedt jou een uitgebreide inleiding op de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365, inclusief de integratie van Dynamics 365 met Microsoft Power Platform en Microsoft Dataverse. Met toegang tot het MB-910 cursusmateriaal, een labomgeving (die 180 dagen toegankelijk is), een MeasureUp oefenexamen en een MB-910 examenvoucher, zul jij je optimaal voor kunnen bereiden om het MB-910 examen af te leggen.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€450,- Excl. BTW
Pakket aanschaffenThe MB-910 E-Learning is entirely in English. As a Dutch IT training provider, we offer the information on this page in Dutch. At the bottom of the page, you will find a brief summary in English. The topics within the MB-910 E-Learning package itself are described in English.
Wil jij een sterke basis leggen in Dynamics 365 customer engagement apps? De MB-910 E-Learning biedt een uitgebreide inleiding op de applicaties binnen Microsoft Dynamics 365 voor klantbetrokkenheid. Door de MB-910 E-Learning door te nemen, zul je ontdekken hoe deze applicaties geïntegreerd kunnen worden met Microsoft Power Platform en Microsoft Dataverse. Tevens leer je hoe Microsoft Dynamics 365 kan worden ingezet voor klantinteractie, gegevensbeheer en naadloze bedrijfsprocessen Hierdoor zul je een beter inzicht krijgen in de mogelijkheden van deze krachtige Microsoft-oplossingen.
Verder zul je met de MB-910 E-Learning leren over de kernfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales en Customer Insights. Je leert bijvoorbeeld om klantdata te beheren, leads (potentiële klanten) op te volgen en om verkoopprocessen te optimaliseren. Daarnaast zul je met de MB-910 E-Learning ontdekken hoe Dynamics 365 Customer Insights kan worden gebruikt om klantreizen te analyseren en te personaliseren. Deze kennis en vaardigheden stellen jou in staat om klantgerichte strategieën te ontwikkelen die om de bedrijfsvoering effectiever laten te verlopen.
De MB-910 E-Learning bestaat uit het MB-910 cursusmateriaal, een labomgeving (die 180 dagen toegankelijk is), een MeasureUp oefenexamen en een MB-910 examenvoucher. Naast theoretische kennis, zul je praktische vaardigheden verkrijgen om de applicaties binnen Microsoft Dynamics 365 optimaal te gebruiken. Daarnaast zul je leren hoe Copilot jou kan ondersteunen bij analyses en besluitvorming. Na het afronden van de MB-910 E-Learning, zul je het MB-910 examen met succes af kunnen leggen om de MB-910 certificering te behalen.
De MB-910 E-Learning is geschikt voor verscheidene professionals die kennis willen maken met de functionaliteiten binnen Microsoft Dynamics 365 met betrekking tot klantbetrokkenheid.
Dit betreft met name de volgende mensen:
De MB-910 E-Learning biedt een complete leerervaring om jou optimaal voor te bereiden op het gebruik van Dynamics 365 customer engagement apps en het afleggen van het MB-910 examen.
Hier is een overzicht van de inhoud van de MB-910 E-Learning:
Voordat je begint met de MB-910 E-Learning, is het van belang dat jij beschikt over basiskennis van de principes van klantbetrokkenheid en bedrijfsactiviteiten.
Module 1: Examine the core capabilities of Microsoft Dynamics 365 customer engagement apps
This module serves as an introduction to the shared features for the customer engagement apps. Learners are introduced to Microsoft Dataverse, and how data is made accessible and managed in the customer engagement apps, from shared entities to searching and filtering data and finally, available reporting and integration options.
Lessons:
Lab: Validate lab environment and work with the customer engagement apps
Lab: Manage Customers and Activities
After completing this module, students will be able to:
Module 2: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Marketing
This module introduces learners to the core capabilities of Dynamics 365 Marketing. In the first lesson you will learn about the core product capabilities to support key marketing tasks, from email marketing to segments and customer journeys. The next lesson covers event management, as well as Dynamics 365 Customer Voice for customer surveys and Dynamics 365 Customer Insights for AI-based analytics.
Lessons:
Lab: Create a Segment
Lab: Create a Customer Journey
After completing this module, students will be able to:
Module 3: Learn the fundamentals of Dynamics 365 Sales
This module provides an introduction to Dynamics 365 Sales, focusing on managing leads, lead qualification, opportunities and sales orders as part of the standard sales lifecycle. Then we shift our attention to sales forecasting and the use of LinkedIn Sales Navigator and Dynamics 365 Sales Insights for improved relationship selling.
Lessons:
Lab: Create and manage a Lead
Lab: Create and manage an Opportunity
After completing this module, students will be able to:
Module 4: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service
This module provides an introduction to Dynamics 365 Customer Service. We begin with the standard case mangement business processes and how Customer Service addresses those. Then we examine the product capabilities, including business process flows, entitlements and SLAs, and knowledge management. Finally, we cover Omnichannel for Customer Service and historical analytics.
Lessons:
Lab: Create and publish a Knowledge Base article
Lab: Create and manage Cases
After completing this module, students will be able to:
Module 5: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service
This module provides an introduction to Dynamics 365 Field Service. We begin with a discussion of the work order lifecycle. Then we examine the product capabilities, including work order generation, inspections, scheduling, asset management and Connected Field Service.
Lessons:
Lab: Create work orders in Dynamics 365 Field Service
Lab: Create an Inspection
After completing this module, students will be able to:
Additional Reading
Please review the content associated with this course on Microsoft Learn. Please note that there is a separate learning path per product.
The MB-910 E-Learning provides a comprehensive introduction to Dynamics 365 customer engagement apps, including their integration with Microsoft Power Platform and Microsoft Dataverse. You will learn how to manage customer data, track leads, and optimize sales processes using Dynamics 365 Sales and Customer Insights. The MB-910 E-Learning also covers customer journey analysis, personalization strategies, and the role of Copilot in decision-making. With the MB-910 course materials, labs (accessible for 180 days), a MeasureUp practice exam, and an MB-910 exam voucher, you will be fully prepared to pass the MB-910 exam and earn the MB-910 certification.
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) (MB-910) Zelfstudiepakket training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.
Nee, er zijn geen specifieke certificeringseisen voor het MB-910 zelfstudiepakket, maar basiskennis van bedrijfsprocessen is nuttig.
Ja, het MB-910 zelfstudiepakket bevat een MeasureUp-oefenexamen om je voor te bereiden op het officiële MB-910 examen.
De inhoud van het MB-910 zelfstudiepakket wordt regelmatig bijgewerkt om te voldoen aan de nieuwste versie van Dynamics 365.
Ja, je kunt je voortgang bijhouden via het online leerplatform van Microsoft.