FAQ

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen over onze dienstverlening.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag.

 

Contact opnemen

  • Inschrijven
  • Verloop van training
  • Financiële zaken
  • studiemateriaal

Inschrijven

  • Kan ik een training annuleren?

    Je kunt een training zonder kosten annuleren tot twee weken voor de start van de training.

  • Wat is het maximaal aantal deelnemers aan een training?

    Het maximum aantal deelnemers per training is standaard 10 personen. Afhankelijk van de specifieke situatie en in overleg met de trainer is het mogelijk dit aantal te verhogen.

  • Kan ik een incompany training aanvragen?

    Jazeker, we kunnen incompany trainingen op locatie bij jouw bedrijf geven. Meestal passen we de training dan ook nog aan op maat van jullie wensen binnen de organisatie.

  • Vanwege ziekte kan ik niet meer deelnemen aan de training. Kan ik mijn training doorschuiven?

    Ja, als je door een legitieme reden niet kunt deelnemen aan een training, brengen we geen kosten in rekening. We stemmen dan een nieuwe startdatum met je af.

  • Hoe weet ik dat de inschrijving van mijn training gelukt is?

    Als je je hebt ingeschreven voor een training, krijg je automatisch een e-mail van ons. Mocht je deze niet hebben ontvangen, check dan voor de zekerheid je spambox. Als hij daar ook niet in zit, neem dan voor de zekerheid contact met ons op.

  • Vanwege onverwachte omstandigheden kan ik niet deelnemen. Wat moet ik doen?

    Mocht dit zich voordoen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op, zodat we het probleem kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden.

Verloop van training

  • Wat zijn de trainingstijden?

    Onze trainingstijden zijn van 9:00 uur tot ca 17:00 uur. Het is echter goed om te weten dat de eindtijd kan variëren, afhankelijk van de trainer en het specifieke programma van de training.  Volg je een klassikale training op onze trainingslocatie in Drachten, dan ben je vanaf 8:30 uur van harte welkom om de dag rustig te starten met een kop koffie of thee.

  • Ik kan door onverwachte omstandigheden niet klassikaal aan de training meedoen, kan ik de training online volgen?

    Mocht zich dit voordoen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op, we kunnen dan bepalen of de training die je volgt geschikt is voor online deelname. Als dit het geval is, is het geen probleem om online deel te nemen.

  • Op welke locatie vindt de training plaats?

    Onze training vindt plaats op onze trainingslocatie in Drachten, op Lavendelheide 12. Het is een gemakkelijk te vinden locatie met voldoende parkeergelegenheid en alle voorzieningen die nodig zijn voor een comfortabele en productieve trainingservaring.

  • Zit er lunch inbegrepen bij de training?

    Ja, bij onze trainingen is de lunch inbegrepen. We zorgen ervoor dat je tijdens de training goed worden verzorgd met een smakelijke lunch en snacks tussendoor. Zo kun je je volledig concentreren op de training zonder je zorgen te hoeven maken over het vinden van eten.

  • Kan ik specifieke wensen doorgeven voor de lunch?

    We staan open voor specifieke wensen voor de lunch als het noodzakelijk is, bijvoorbeeld vanwege allergieën of dieetbeperkingen. Als je dergelijke behoeften hebt, laat het ons dan van tevoren weten. We zullen ons best doen om de lunch af te stemmen op jouw behoeften, zodat je zorgeloos kunt genieten van de maaltijd tijdens de training.

  • Waar moet ik parkeren en is dit gratis?

    Je kunt parkeren direct naast het pand, en het goede nieuws is dat het gratis is. Er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar, dus je hoeft je geen zorgen te maken over parkeren. Mocht het voorkomen dat de parkeerplaats wel vol is, dan kan je de auto altijd aan de weg parkeren.

  • Ontvang ik een officieel certificaat na afloop van een training?

    Ja! Je ontvangt na afloop van je training een certificaat van deelname van Startel. Dit certificaat is het bewijs dat je de training hebt gevolgd, je kunt dit eventueel delen op social media, zoals LinkedIn. Afhankelijk van welke training je volgt, kan het zijn dat je naast het certificaat van deelname van Startel ook een certificaat van deelname van de leverancier ontvangt, dit is bijvoorbeeld het geval als je een training van Microsoft volgt.

  • Moet ik een eigen laptop meenemen naar de training?

    Bij Startel vragen we je om zelf een laptop mee te nemen. Mocht je geen laptop hebben of er geen kunnen lenen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Financiële zaken

  • Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

    De prijzen op onze website zijn exclusief btw.

  • Kan ik de training in termijnen betalen?

    Je kunt de training gespreid betalen. Als je dit wilt, neem dan even contact met ons op.

  • Zijn lesmateriaal, lunch, koffie, thee bij de prijs inbegrepen?

    Ja, dit is allemaal bij de prijs inbegrepen.

  • Hoe werkt betalen als ik via het UWV een training aanvraag?

    Als je via het UWV een training aanvraagt voor omscholing, vergoedt het UWV tot 5000 euro van je scholingskosten, inclusief btw. Voor meer informatie of hulp bij het aanvragen, kun je contact opnemen met een van onze medewerkers. Wij staan klaar om je te helpen met het maken van de volgende stap in je carrière!

  • Wanneer ontvang ik de factuur?

    De factuur voor je training wordt in dezelfde week als de training verstuurd. Als je de factuur niet binnen de week van de training hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Studiemateriaal

  • Moet ik trainingsmateriaal zelf aanschaffen?

    Je hoeft zelf geen trainingsmateriaal te kopen, dit is inbegrepen bij de trainingsprijs. Afhankelijk van de training die je gaat volgen ontvang je het trainingsmateriaal van ons, of je ontvangt een vouchercode (met een instructie) waarmee je zelf het materiaal kunt aanschaffen.

  • Ontvang ik het trainingsmateriaal voor dat de training start?

    Je ontvangt het trainingsmateriaal ongeveer een week voor dat je training start. Is het materiaal digitaal, dan ontvang je dit per mail van Startel, of rechtstreeks van de desbetreffende leverancier.

    Is het materiaal fysiek, dan ligt dit, als je de training klassikaal volgt, voor je klaar op de eerste trainingsdag. Volg je de training online dan sturen we het materiaal naar je toe. We nemen hierover voor de start van de training contact met je op.

De populairste trainingen op dit moment.