Een E-Learning doornemen met behulp van Startel.
Zelfstudie

ITIL® 4 Foundation E-Learning + Exam

  • Beginner
  • 4 dagen
  • Incl. examen
  • Engels

De ITIL® 4 Foundation E-Learning biedt jou een complete en flexibele manier om je grondig voor te bereiden op het ITIL® 4 Foundation examen. Door middel van videomateriaal onder begeleiding van Ivor Macfarlane, medeauteur van ITIL®, zul je leren hoe ITIL® 4 organisaties kan ondersteunen bij het leveren van efficiënte en klantgerichte ICT-diensten. Verder bestaat de ITIL® 4 Foundation E-Learning uit 25 lessen, 14 contacturen (PDU's), quizzen, een examensimulator met 270 vragen, een proefexamen en een ITIL® 4 Foundation examenvoucher. De ITIL® 4 Foundation E-Learning is een jaar lang toegankelijk.

9.2
  • Studeren in je eigen tempo
  • 365 dagen toegang

€874,-

Excl. BTW

Ontwikkel jouw ICT-dienstverleningsvaardigheden en bereid je voor op het ITIL® 4 Foundation certificaat

Dit ITIL® 4 zelfstudiepakket bestaat uit het 25 lessen, quizzen, een examensimulator, een ITIL® 4 Foundation proefexamen en een ITIL® 4 Foundation examenvoucher. Zo ga je goed voorbereid het ITIL® 4 Foundation examen in. Na het slagen voor het examen, ontvang je het internationaal erkende ITIL® 4 Foundation certificaat. De ITIL® 4 Foundation E-Learning en de ITIL® 4 Foundation examenvoucher zijn een jaar lang toegankelijk. Het cursusmateriaal, de quizzen, de examensimulator, het proefexamen en het ITIL® 4 Foundation examen zijn volledig in het Engels.

Algemene omschrijving

The ITIL® 4 Foundation E-Learning is entirely in English. As a Dutch IT training provider, we offer the information on this page in Dutch. At the bottom of the page, you will find a brief summary in English. The topics within the ITIL® 4 Foundation E-Learning package itself are described in English.

Wil jij ITIL® 4 leren beheersen en je voorbereiden op het ITIL® 4 Foundation examen? Met de ITIL® 4 Foundation E-Learning zul je leren hoe ITIL® 4 organisaties kan ondersteunen bij het leveren van efficiënte en klantgerichte ICT-diensten. Bovendien zul je door middel van het videomateriaal worden begeleid door Ivor Macfarlane, medeauteur van ITIL® en erkend expert op het gebied van IT Service Management. Het videomateriaal bevat Engelse ondertiteling.

Daarnaast is de ITIL® 4 Foundation E-Learning geaccrediteerd door PeopleCert / AXELOS en uitermate geschikt voor professionals met een drukke agenda. De meeste lessen kunnen in slechts 10 tot 15 minuten worden doorgenomen, waardoor je na een drukke werkdag in jouw eigen tempo het ITIL® 4 Foundation cursusmateriaal door kunt nemen. Verder is de ITIL® 4 Foundation E-Learning vergelijkbaar met een tweedaagse ITIL® 4 Foundation training.

De ITIL® 4 Foundation E-Learning is een jaar lang toegankelijk en bestaat uit 25 lessen, 14 contacturen (PDU's),  quizzen, een examensimulator met 270 vragen, een ITIL® 4 Foundation proefexamen en een ITIL® 4 Foundation examenvoucher. Hiermee krijg je alles wat jij nodig hebt om het ITIL® 4 Foundation examen met vertrouwen af te leggen en de ITIL® 4 Foundation certificering te behalen.

Doelgroep

De ITIL® 4 Foundation E-Learning is geschikt voor iedereen die zich in ITIL® 4 wil verdiepen en zich wil voorbereiden op het ITIL® 4 Foundation examen. Ongeacht jouw ervaring met IT Service Management, de ITIL® 4 Foundation E-Learning biedt jou een toegankelijke en flexibele manier om de basis van ITIL® 4 te leren en de ITIL® 4 Foundation certificering te behalen.

Dit betreft met name de volgende mensen:

  • IT Service Managers die de dienstverlening binnen hun organisatie willen verbeteren volgens de ITIL® 4 richtlijnen.
  • ICT-professionals die bijvoorbeeld een functie binnen systeembeheer, helpdesk of softwareontwikkeling bekleden en kennis van ITIL® op willen doen.
  • Helpdeskmedewerkers en servicedeskmedewerkers die efficiënter willen werken en beter inzicht in servicebeheer willen verkrijgen.
  • Projectmanagers en teamleiders die ITIL® 4 willen integreren binnen hun werkprocessen en ICT-projecten.
  • Consultants en bedrijfsanalisten die advies geven over IT Service Management en de toepassing van ITIL®.
  • Systeembeheerders die verantwoordelijk zijn voor infrastructuur en serviceondersteuning.
  • Beginners in IT Service Management die een stevige basis willen leggen en het internationaal erkende ITIL® 4 Foundation certificaat willen behalen.

Wat is inbegrepen

De ITIL® 4 Foundation E-Learning biedt jou alles wat je nodig hebt om je optimaal voor te bereiden op het ITIL® 4 Foundation examen. Bovendien is de inhoud van de ITIL® 4 Foundation E-Learning volledig afgestemd op de nieuwste richtlijnen van PeopleCert / AXELOS.

Hier is een overzicht van de inhoud van de ITIL® 4 Foundation E-Learning:

  • 25 lessen
    • Door middel van 25 gestructureerde lessen zul je stap voor stap leren hoe ITIL® 4 organisaties kan ondersteunen bij ICT-dienstverlening. Het videomateriaal wordt begeleid door Ivor Macfarlane en is zowel Engels gesproken als Engels ondertiteld.
  • 14 contacturen (PDUs)
    • De 14 contacturen (PDU's) stellen jou in staat om jouw studie-uren te registreren en verder te leren.
  • Quizzen
    • Met behulp van diverse quizzen kun jij jouw kennis van ITIL® 4 toetsen.
  • Examensimulator
    • Door te oefenen met een examensimulator met 270 oefenvragen, kun jij jouw kennis toetsen en je goed voorbereiden op het ITIL® 4 Foundation examen.
  • ITIL® 4 Foundation proefexamen
    • Met een ITIL® 4 Foundation proefexamen krijg jij een realistische indruk van de ITIL® 4 Foundation examenvragen.
  • ITIL® 4 Foundation examenvoucher
    • Met een ITIL® 4 Foundation examenvoucher kun jij het ITIL® 4 Foundation examen afleggen en de ITIL® 4 Foundation certificering behalen.

Voorkennis

Je hebt geen specifieke voorkennis nodig om te beginnen met de ITIL® 4 Foundation E-Learning.

Onderwerpen

De ITIL® 4 Foundation E-Learning is onderverdeeld over de volgende onderwerpen en lessen:

  • Fundamental Topics
    • 01. What is Service Management.
    • 02. Introduction to the Service Value System.
    • 03. Key Concepts and Building Blocks of ITIL®.
    • 04. What is Value?
    • 05. People.
    • 06. Costs and Risks.
    • 07. Service Value System.
    • 08. An Introduction to the Service Value Chain.
    • 09. Service Value Chain.
    • 10. Guiding Principles.
    • 11. The Four Dimensions: #1 and #2.
    • 12. The Four Dimensions: #3 and #4.
  • Practices
    • 13. An Introduction to the Practices.
    • 14. Change Control Practice.
    • 15. Incident Management Practice.
    • 16. Problem Management Practice.
    • 17. Service Request Management Practice.
    • 18. Service Desk Management Practice.
    • 19. Service Level Management Practice.
    • 20. Continual Improvement Management Practice.
    • 21. Information Security Management Practice.
    • 22. Relationship Management and Supplier Management Practices.
    • 23. IT Asset Management, Service Configuration Management, Monitoring and Event Management Practices.
    • 24. Deployment Management and Release Management Practices.
  • Exam Preparation
    • 25. About the Exam.
    • 26. Sample Exams.

English Summary

The ITIL® 4 Foundation E-Learning provides a complete and flexible way to prepare for the ITIL® 4 Foundation exam. Guided by Ivor Macfarlane, ITIL co-author and IT Service Management expert, you will learn how ITIL® 4 supports organizations in delivering efficient and customer-focused IT services.

The ITIL® 4 Foundation E-Learning is equivalent to a two-day ITIL® 4 Foundation course and includes 25 lessons, 14 contact hours (PDUs), quizzes, an exam simulator with 270 questions, a ITIL® 4 Foundation sample exam, and an ITIL® 4 Foundation exam voucher. With short, structured lessons and flexible access, you can study at your own pace and gain the confidence to pass the ITIL® 4 Foundation exam and earn the ITIL® 4 Foundation certification.

Beschikbare opties voor de ITIL® 4 zelfstudie

  • Klassikaal / virtueel

    € 1550 excl. BTW

  • Zelfstudie

    € 874 excl. BTW

Vragen over deze zelfstudie?
Neem contact met ons op

Kies voor groei, net als deze organisaties

Ervaringen van onze deelnemers

  • Foto van klant (Alex Tabak) die aan het typen is.

    De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.

    Maar er zijn ook mensen die bijscholing nodig hebben. Zoals de man die ooit systeembeheerder was bij een grote universiteit en die de afgelopen tien jaar door omstandigheden thuis heeft gezeten.
    Alex Tabak
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Jons van der Heul) die aan het werk is.

    Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.

    Startel heeft veel trainingen om uit te kiezen en tussen sommige zit best wat overlap. In overleg met mij hebben ze een basispakket op maat voor me samengesteld bestaande uit drie cursussen.
    Jons van der Heul
    Lees gehele testimonial
  • Sten Numan aan het bellen in het Yelgo kantoor.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
    Sten Numan
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Gerrit Meijering) die aan zijn werkplek zit.

    Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.

    Startel ken ik al heel lang. Toen zij nog op hun vorige locatie in Roden zaten, en ik nog bij mijn vorige werkgever werkte, volgde ik al cursussen en trainingen bij ze.
    Gerrit Meijering
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Edwin Schoonbeek) die een boek leest.

    Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is

    De droom is om Cyber Security Officer (CSO) te worden. Met deze opleidingen ontdek ik of dit beroep echt bij me past. Het fascineert me om de veiligheid in een bedrijf te waarborgen, vooral omdat we steeds meer te maken krijgen met digitale uitdagingen.
    Edwin Schoonbeek
    Lees gehele testimonial
Bekijk alle testimonials

Veelgestelde vragen over dit zelfstudiepakket

  • Welke onderwerpen worden er behandeld in het zelfstudiepakket ITIL 4 Foundation?

    Het zelfstudiepakket ITIL® 4 Foundation biedt jou de benodigde kennis en vaardigheden voor het optimaal ondersteunen van gebruikers. Begrippen die worden behandeld zijn onder andere servicewaardesystemen, servicemanagement en continu verbeteren.

  • Wat zijn de voordelen van ITIL 4 voor organisaties?

    ITIL 4 helpt organisaties om hun ICT-diensten en bedrijfsprocessen te verbeteren.

  • Wat is het belang van servicewaardeketens?

    Door het zelfstudiepakket ITIL® 4 Foundation door te nemen, zul je leren over servicewaardeketens. Deze zijn gericht op het verbeteren van dienstverlening op het gebied van ICT.

Vervolgzelfstudies na de ITIL 4

  • Zelfstandig leren met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Specialist Create, Deliver & Support E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Op jouw eigen locatie leren met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Strategist Direct, Plan & Improve E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Met behulp van Startel leer jij op jouw eigen manier.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Neem in jouw eigen tempo een zelfstudiepakket door van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Specialist High Velocity IT E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Een E-Learning doornemen met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Leader Digital & IT Strategy E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Thuis een zelfstudiepakket doornemen met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    SIAM® Foundation E-Learning
    • Beginner
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
Bekijk alle trainingen
Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Fredou Nieuwenhuis wijst met een pijl naar rechts.
x

"*" geeft vereiste velden aan

Offerte aanvraag
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
Vul hier jouw naam in*
Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Eliano Patty op de foto.
x