- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
De uitgebreide training Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) voorziet jou van diepgaande kennis en praktische vaardigheden in het gebruik van een van de meest geavanceerde platformen voor klantendienst.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€1595,- Excl. BTW
Inschrijven voor een trainingDe uitgebreide training Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) voorziet jou van diepgaande kennis en praktische vaardigheden in het gebruik van een van de meest geavanceerde platformen voor klantendienst. Deze training is speciaal ontworpen voor professionals die naar uitmuntendheid streven in klantendienst en klanttevredenheid.
In deze training ontdek jij de uitgebreide mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 Customer Service. Je leert hoe dit platform bedrijven helpt bij het beheren en verbeteren van hun klantendienstervaringen. Van het bijhouden van klantinteracties tot het leveren van proactieve dienstverlening, deze training dekt alle essentiële aspecten om een expert te worden in het gebruik van Dynamics 365 voor klantendienst.
De training Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) is speciaal ontworpen voor professionals die zich richten op het verbeteren van klantendienst en klanttevredenheid binnen hun organisatie. Deze training is geschikt voor degenen die naar expertise streven in het gebruik van Microsoft Dynamics 365 om een uitzonderlijke klantendienstervaring te bieden.
Deze training is met name geschikt voor de volgende mensen:
De training Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) biedt een uitgebreid inzicht in hoe jij effectief gebruik kunt maken van Microsoft Dynamics 365 voor het optimaliseren van klantendienstprocessen. De leerdoelen zijn ontworpen om jou te voorzien van zowel theoretische kennis als praktische vaardigheden, essentieel voor het verbeteren van de klantendienst.
Door deze training te volgen zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:
Deze training is bedoeld voor professionals die al enige ervaring hebben met Dynamics 365 Customer Service of voor consultants die betrokken zijn bij andere Dynamics 365-applicaties en die hun kennis en vaardigheden uit willen breiden op het gebied van klantendienst.
Door deel te nemen aan deze training, verbreed jij niet alleen jouw kennis en vaardigheden, maar versterk je ook jouw vermogen om geïntegreerde, klantgerichte oplossingen te bieden binnen het veelzijdige Dynamics 365-ecosysteem.
MB-230 | Module 1: Customer Service Overview
In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.
Lessons:
After completing this module, students will be able to:
MB-230 | Module 2: Case Management
In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.
Lessons:
After completing this module, you will be able to:
MB-230 | Module 3: Service Level Agreements and Entitlements
In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.
Lessons:
After completing this module, you will be able to:
MB-230 | Module 4: Knowledge Management
In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.
Lessons:
After completing this module, you will be able to:
MB-230 | Module 5: Omnichannel
In this module, you will learn how to work with Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.
Lessons:
MB-230 | Module 6: Customer Service Scheduling
In this module, you will learn how to use the Customer Service Scheduling feature in Dynamics 365 Customer Service.
Lessons:
MB-230 | Module 7: Connected Customer Service
In this module, you will learn how to use Dynamics 365 Connected Customer Service to take data and help execute actual business actions on the data.
Lessons:
MB-230 | Module 8: Customer Service Insights
In this module, you will learn how to work with Customer Service Insights to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.
Lessons:
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.
De MB-230 training bevat uitgebreide praktijklabs en casestudies, waardoor je de theorie direct kunt toepassen in een realistische omgeving.
Na succesvolle voltooiing van de MB-230 training ontvang je een certificaat van deelname. Als je het MB-230 examen succesvol aflegt, dan ontvang je de Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate certificering.
Ja, de MB-230 training kan incompany worden gegeven, afgestemd op de specifieke behoeften van jouw organisatie.