- Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
- Klanten geven ons een 9.2
- Erkende trainers.
- Ontvang een certificaat na deelname!
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
This e-learning contains the course materials.
"*" geeft vereiste velden aan
Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!
€799,- Excl. BTW
Pakket aanschaffenThis e-learning contains the course materials.
The SIAM® Foundation e-learning provides a general understanding of Service Integration and Management (SIAM®) structures, roles, responsibilities, practices, and processes. This e-learning includes all the necessary resources.
The SIAM™ training provides a comprehensive understanding of the core processes in service management, making it ideal for professionals interested in SIAM™ practices or seeking to implement this methodology within their organization. Additionally, the SIAM™ certification is tailored for suppliers looking to implement and manage service integration and management models.
This training is also highly beneficial for professionals with the following objectives:
By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:
Exam Information:
You do not need any prior knowledge to access this e-learning. However, we recommend that you have some knowledge of IT Service Management (e.g., ITIL®, ISO/IEC 20000).
Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de SIAM® Foundation E-Learning training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.
Deze training is alleen als zelfstudie beschikbaar.
Met de SIAM Foundation E-learning ontwikkel jij jouw kennis en vaardigheden op het gebied van Service Integration and Management (SIAM®). Als jij het afsluitend certificeringsexamen goed aflegt, zul je het certificaat SIAM® Foundation ontvangen, erkend door EXIN.
SIAM® is voornamelijk geschikt voor organisaties die met meerdere serviceproviders werken en hun ICT-diensten willen stroomlijnen en coördineren, zoals grote bedrijven, overheidsinstellingen en organisaties met uitbestede ICT-diensten.
SIAM® biedt een gestructureerde aanpak voor het integreren van meerdere serviceproviders, waardoor organisaties beter de kwaliteit, prestaties en samenwerking tussen verschillende partijen kunnen beheren en optimaliseren.
SIAM® is specifiek gericht op het integreren en beheren van meerdere serviceproviders binnen een ecosysteem, terwijl ITIL® meer gericht is op het optimaliseren van interne ICT-processen. SIAM® kan echter goed worden gecombineerd met ITIL® om een holistische benadering van servicebeheer te creëren.