• Homepage
  • >
  • ITIL 4: Foundation (IT4-foundation) (incl. Examen)
ITIL 4: Foundation (IT4-foundation) (incl. Examen)

ITIL 4: Foundation (IT4-foundation) (incl. Examen)

Cursusvorm: Klassikaal of virtueel

Duur: 2 dagen

Prijs: vanaf € 1345.00

Vakgebied: Beheer

Examenmogelijkheid: Ja


De ITIL® 4 Foundation training is bedoeld als een introductie in het kunnen managen van moderne IT-omgevingen De cursist leert hierbij de verschillende begrippen kennen die bij ITIL gebruikt worden. Genoemde prijs van € 1.395,-is inclusief examenvoucher. 


Voor het uitvoeren van deze traininge zijn we geacrediteerd (in Affiliation with Van Haren Publishing) 


Wat leer je?


De cursus zal worden verzorgd door gecertificeerde docenten en met gebruik van geaccrediteerd materiaal. Dit garandeert voor de cursisten dat zij na afsluiting van de cursus deel kunnen nemen aan het officiëleexamen ter verkrijging van het  “ITIL® Foundation” certificaat.

Na de cursus ITIL® 4  Foundation, gedurende 2 dagen, kan aan het einde van de tweede dag examen worden gedaan. Wordt enige aanvullende zelfstudie op prijs gesteld, dan kan door de deelnemer zelf het ‘ITIL® Foundation’ examen op onze locatie worden ingepland.



Cursisten die een basis kennisniveau moeten hebben van het ITIL® framework en moeten weten hoe dit framework in de organisatie kan worden toegepast.

De cursus is ook bedoeld voor IT professionals die al werken in een organisatie die ITIL® heeft omarmd en toegepast.

Hieronder vallen onder andere, maar is niet beperkt tot IT professionals, business managers en business proces eigenaren.


Trainingsvorm

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor studieadvies of een training op maat.

ITIL 4: Foundation (IT4-foundation) (incl. Examen)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Trainingsdata

Heeft je voorkeursdatum geen doorgangsgarantie, neem dan voor de zekerheid contact met ons op. Vaak hebben we een oplossing voor je waarmee je doel gehaald kan worden.

ITIL 4: Foundation (IT4-foundation) (incl. Examen)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

Startdatum

Trainingsvorm

Locatie

Duur

Prijs

datum:
08 november 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

2

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-0909:0017:00
2021-11-0809:0017:00
datum:
08 november 2021

Virtueel

Virtual

2 dagen

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-0909:0016:00
2021-11-0809:0016:00
datum:
17 november 2021

Virtueel

Virtual

2 dagen

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-1809:0016:00
2021-11-1709:0016:00
datum:
17 november 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

2

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-1809:0017:00
2021-11-1709:0017:00
datum:
23 november 2021

Virtueel

Virtual

2 dagen

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-2409:0016:00
2021-11-2309:0016:00
datum:
23 november 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

2

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-2409:0017:00
2021-11-2309:0017:00
datum:
29 november 2021

Virtueel

Virtual

2 dagen

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-3009:0016:00
2021-11-2909:0016:00
datum:
29 november 2021

Klassikaal

Startel (Drachten)

2

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2021-11-3009:0017:00
2021-11-2909:0017:00
datum:
07 februari 2022

Klassikaal

Startel (Drachten)

2

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2022-02-0809:0017:00
2022-02-0709:0017:00
datum:
07 februari 2022

Virtueel

Virtual

2 dagen

1,395.00

Offerte formulier

Wij proberen je aanvraag binnen 2 werkdagen te verwerken. Telefoonnummer is niet direct nodig, maar handig als we nog vragen hebben.

DatumStarttijdEindtijd
2022-02-0809:0016:00
2022-02-0709:0016:00

Waarom Startel?

Persoonlijke
aanpak
Ervaren
trainers
Aanbod
op maat
Klassikaal en e-learning
mogelijkheden

Het programma


De basisbegrippen en principes van ITIL4


  • Service en Value
  • Service Relationships


 De 4 dimensies van ITIL4:


  • Organisatie en mensen
  • Informatie en technologie
  • Value stream en processen
  • Partners en suppliers


De 7 ITIL Guiding Principles:


  • Focus on value
  • Start where you are
  • Progress iteratively with feedback
  • Collaborate and promote visibility
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Optimize and automate


Service Value System


Service value chain elementen; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support


Service Value Chain


  • Inputs, Outputs en de rol in het ondersteunen van de Value Streams
  • ITIL practices die de service value chain ondersteunen: Continual Improvement (inclusief het continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management;  Service desk; Service level management


Het doel van de volgende ITIL practices:


  • Information security management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Business analysis
  • Deployment management
  • Monitoring and event management
  • Release management  

Hoe maken we het persoonlijk?

Bij Startel is persoonlijk ook écht persoonlijk. Om de best passende trainingen te geven starten we met het belangrijkste ingrediënt: jou.

  1. We starten altijd met een intake om jou te leren kennen.
  2. We passen de Training aan de hand van jouw ambitie en doelen aan.
  3. We kijken ook naar jouw persoonlijke situatie om de lesstof zo praktisch mogelijk te maken.

De trainers

Contact formulier

Wil je informatie of wil je een maatwerk training. Neem dan Contact met  ons op.

ITIL 4: Foundation (IT4-foundation) (incl. Examen)

Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal zou dat op de dag zelf gebeuren. Om je sneller van dienst te zijn vragen we je telefoonnummer.

categorie: 
  • Project- en procesmanagement

Op de hoogte blijven van de nieuwste trainingen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Inschrijven nieuwsbrief