ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning

Met de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning krijg je inzicht in klant- en gebruikerservaringen en ontdek je hoe jij waardevolle relaties op kunt bouwen binnen een dynamische ICT-omgeving. Je leert hoe de werkwijzen Agile en Lean bijdragen aan een efficiënte dienstverlening en hoe jij ICT-gestuurde teams succesvol kunt leiden. De ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning is een essentiële stap richting de ITIL® 4 Managing Professional certificering en bestaat uit het cursusmateriaal, 20 PDU’s, 2 simulatie-examens en een ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examenvoucher.

  • Aan de slag!
  • Offerte aanvragen

    "*" geeft vereiste velden aan

    Offerte aanvraag training
    Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
    Vul hier jouw naam in*
    Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
    Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
    • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
    • Klanten geven ons een 9.2
    • Erkende trainers.
    • Ontvang een certificaat na deelname!

    Kom je er niet uit?
    Laat ons je helpen!

    Contact opnemen

    Foto van medewerker van Startel (Eliano Patty).
    x

Direct aan de slag!

  • Studeer in je eigen tijd en tempo
  • 365 Dagen toegang
  • Taal: Engels

€1049,- Excl. BTW

Algemene omschrijving

The ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning is entirely in English. As a Dutch IT training provider, we offer the information on this page in Dutch. At the bottom of the page, you will find a brief summary in English. The topics within the ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning package itself are described in English.

Wil jij de interacties tussen serviceproviders en belanghebbenden optimaliseren? De ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning helpt jou om klant- en gebruikerservaringen beter te begrijpen en strategisch te verbeteren. Door essentiële principes te verkennen, zoals CX, UX en journey mapping, leer je hoe jij waardevolle relaties op kunt bouwen en servicegericht kan werken binnen een dynamische ICT-omgeving.

Door de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning door te nemen, zul je ontdekken je hoe de werkwijzen Agile en Lean bij kunnen dragen aan een efficiënte en flexibele dienstverlening. Tevens zul je inzicht krijgen in hoe serviceproviders effectief in kunnen spelen op veranderende behoeften van klanten en partners. Verder zul je met de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning leren hoe jij ICT-gestuurde teams succesvol kunt leiden.

Ten slotte is de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning een essentiële stap richting de ITIL® 4 Managing Professional certificering. De ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning bestaat uit het cursusmateriaal, 20 PDU’s, 2 simulatie-examens en een ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examenvoucher. Met behulp van twee praktijkgerichte simulatie-examens en waardevolle inzichten zul je de benodigde kennis en vaardigheden verkrijgen om ICT-diensten en -teams effectief aan te sturen.

Doelgroep

De ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning is geschikt voor professionals die zich willen specialiseren in IT servicebeheer en hun waardevolle relaties met belanghebbenden willen bevorderen.

Dit betreft met name de volgende mensen:

  • IT-servicemanagers en ITSM-practitioners die verantwoordelijk zijn voor het betrekken van belanghebbenden op ICT-diensten.
  • Professionals die de ITIL Managing Professional (MP) certificering nastreven en hun kennis van IT-servicebeheer willen verdiepen.
  • ICT-consultants en servicemanagers die de klantenreis en gebruikerservaring binnen hun organisatie willen verbeteren.
  • Leveranciers- en partnerrelatiemanagers die effectieve samenwerking met externe partijen willen bevorderen.
  • ICT-professionals uit diverse sectoren die de ITSM-processen binnen hun organisatie willen optimaliseren, zoals:
    • Financiële dienstverlening.
    • Gezondheidszorg.
    • De publieke sector.

Wat is inbegrepen

De ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning biedt jou een uitgebreide voorbereiding op de ITIL® 4 Managing Professional certificering en helpt jou om ICT-diensten en -teams effectief te leren beheren.

Hier is een overzicht van de inhoud van de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning:

  • Cursusmateriaal
    • Het cursusmateriaal bestaat uit toegankelijke en gestructureerde leermiddelen om jou te helpen de kernprincipes van ITIL® 4 Drive Stakeholder Value te begrijpen.
  • 20 PDU’s (Professional Development Units)
    • PDU’s (Professional Development Units) zijn aantoonbare studiepunten voor professionele ontwikkeling en certificeringsonderhoud.
  • Twee simulatie-examens
    • Met de twee simulatie-examens zul jij je goed voor kunnen bereiden op het ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examen.
  • ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examenvoucher
    • Met een ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examenvoucher kun jij het ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examen afleggen.

Informatie over het ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value examen:

  • Duur: 90 minuten.
  • Formaat: Meerkeuzevragen.
  • Slagingspercentage: 70%.

Voorkennis

Voordat je begint met de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning, is het van belang dat jij beschikt over de volgende kennis en vaardigheden:

  • Basiskennis van IT servicemanagement.
  • Een hbo-diploma of een mbo 4-diploma, of vergelijkbaar werk- en denkniveau binnen IT- of bedrijfsmanagement.
  • Een ITIL® 4 Foundation certificering, aangezien de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning voortbouwt op de basisprincipes van ITIL® 4.

Onderwerpen

  • Lesson 01 - Course Introduction.
  • Lesson 02 - The Customer Journey.
  • Lesson 03 - Targeting Markets and Stakeholders.
  • Lesson 04 - Fostering Stakeholder Relationships.
  • Lesson 05 - Shape Demand and Define Service Offerings.
  • Lesson 06 - Align Expectations and Agree Services.
  • Lesson 07 - Onboard and Offboard Customers and Users.
  • Lesson 08 - Continual Value Co-Creation.
  • Lesson 09 - Service Value Realization.

English Summary

The ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning helps you optimize interactions between service providers and stakeholders by enhancing your understanding of customer and user experiences. You will explore key concepts such as CX, UX, and journey mapping while learning how Agile and Lean methodologies contribute to efficient service delivery. Additionally, you will gain insights into managing IT-driven teams and responding effectively to changing customer and partner needs.

The ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning is a crucial step towards the ITIL® 4 Managing Professional certification and includes the course materials, 20 PDUs, 2 simulation exams, and an ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value exam voucher.

Trainingsdata en inschrijven

Hieronder is een overzicht te vinden van trainingsmogelijkheden voor de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning training, met zowel klassikale als virtuele trainingen. Selecteer de best passende optie en start jouw reis naar succes.

Deze training is alleen als zelfstudie beschikbaar.