Een vrouw luistert naar een trainer bij Startel.
Klassikale / virtuele training

Design and deliver powerful customer experiences with Dynamics 365 Customer Insights (MB-280T03)

  • Intermediate
  • 1 dag
  • Nederlands

De MB-280T03 training biedt jou de uitgebreide kennis en vaardigheden om krachtige, gepersonaliseerde klantervaringen te creëren met Dynamics 365 Customer Insights. Door de MB-280T03 training te volgen, zul je leren hoe jij klantdata kunt analyseren en verrijken, hoe jij voorspellende modellen toe kunt passen en hoe jij effectieve klantreizen op kunt bouwen. Door geavanceerde technieken voor data-integratie en predictive modeling te beheersen, zul je in staat zijn om de klantloyaliteit te verhogen en om marketingstrategieën te optimaliseren.

9.2
  • Ervaren en gecertificeerde trainers
  • Meer dan 25 jaar ervaring in opleiden

Ontwikkel jouw Microsoft Dynamics 365 vaardigheden en bereid je voor op het MB-280 certificaat

Deze Microsoft Dynamics 365 training bereidt je voor op het officiële MB-280 examen met praktijkgerichte opdrachten, duidelijke theorie en professionele begeleiding. Zo ga je goed voorbereid het MB-280 examen in. Na het slagen voor het MB-280 examen, ontvang je het internationaal erkende Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate certificaat. Het MB-280 examen is apart verkrijgbaar via onze website.

Over de Customer Insights (MB-280T03)

In de MB-280T03 training krijg jij uitgebreide theoretische kennis en praktische vaardigheden op het gebied van het benutten van gelijktijdige functies, data-integratie en optimalisatie van de klantreis binnen Dynamics 365 Customer Insights. Door de MB-280T03 training te volgen, zul je ontdekken hoe jij effectieve en gepersonaliseerde marketingkanalen kunt creëren, waaronder e-mails, sms-berichten en pushmeldingen. Verder zul je inzichten verkrijgen in het beheren van klanttoestemmingen en de opbouw van klantgerichte campagnes.

Daarnaast wordt er in de MB-280T03 training uitgebreid aandacht besteed aan het gebruik van klantdata voor het verbeteren van klantervaringen. Je leert hoe jij klantgegevens kunt analyseren en verrijken, hoe jij voorspellende modellen toe kunt passen en hoe jij inzichten kunt verkrijgen die jou helpen om klantintenties te doorgronden en jouw marketingstrategieën te verfijnen. Hierbij ligt de nadruk op het creëren van effectieve klantreizen die de merkloyaliteit en klanttevredenheid verhogen.

Bovendien wordt er in de MB-280T03 cursus aandacht geschonken aan geavanceerde technieken voor data-invoer en dataverrijking. Tevens krijg jij in de MB-280T03 cursus uitgebreide kennis over predictive modeling en segmentatie. Deze technieken stellen jou in staat om gegevens naadloos te integreren, diepgaand inzicht te verkrijgen in klantgedrag en om jouw marketingcampagnes te stroomlijnen. Het doel hiervan is een strategische en klantgerichte aanpak die waardevolle relaties opbouwt en commerciële doelstellingen bevordert.

Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de MB-280T03 training.

Voor wie is de MB-280T03?

De MB-280T03 training is met name geschikt voor ICT-professionals en Dynamics Functional Consultants die gebruik willen leren maken van Dynamics 365 Customer Insights om de ervaringen van klanten te verbeteren.

Leerdoelen van de MB-280T03

Door de MB-280T03 training te volgen, zul je de volgende kennis en vaardigheden verkrijgen:

  • Het creëren van gepersonaliseerde e-mails, sms-berichten en pushmeldingen binnen Dynamics 365 Customer Insights.
  • Klanttrajecten ontwikkelen en optimaliseren met behulp van gelijktijdige gegevens, triggers en AI-gestuurde hulpmiddelen.
  • Het beheren van klanttoestemming voor communicatie en het efficiënt opvolgen van toestemmingsrecords.
  • Klantgegevens integreren, verenigen en verrijken door middel van geavanceerde hulpmiddelen voor het analyseren en het doen van voorspellingen.
  • Leads (potentiële klanten) genereren, scoringsmodellen maken en verkoopactiviteiten beheren op basis van klantinzichten.
  • Gegevens binnen Dynamics Customer Insights 365 integreren met Microsoft Power Platform, Azure Synapse en externe hulpmiddelen.

Aanbevolen voorkennis MB-280T03

Voordat je deelneemt aan de MB-280T03 training, is het van belang dat jij beschikt over de volgende kennis en vaardigheden:

  • Basiskennis van de principes van marketing.
  • Bekendheid met Dynamics 365 Sales en Dynamics 365 Customer Insights.
  • Ervaring met de basisconfiguratie van modelgestuurde applicaties.

Daarnaast raden wij aan dat jij eerst de MB-910 training hebt gevolgd, dit is echter niet verplicht.

Onderwerpen van de MB-280T03

Leerpad: Werken met gelijktijdige functies in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Module 1: E-mails maken in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Afbeeldingen uploaden naar de bibliotheek en gebruiken in marketinginhoud.
  • Een e-mail maken en publiceren.
  • Verfraai je e-mails met personalisatie, contentblokken, contentideeën en meer.
  • Afbeeldingen uploaden naar de bibliotheek en gebruiken in marketinginhoud.
  • Personalisatie toevoegen aan e-mails.

Module 2: Sms-berichten en pushmeldingen maken in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Een sms-bericht maken en publiceren.
  • Een pushmelding maken en publiceren.

Module 3: Formulieren maken in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Een formulier maken.
  • Een formulier bewerken.
  • Een formulier publiceren.

Module 4: Toestemming beheren in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Toestemming beheren voor e-mails en sms-berichten.
  • Toestemmingsrecords bekijken en beheren.

Module 5: Klantreizen opbouwen met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Segmenten beheren in gelijktijdige klantreizen.
  • Werken met triggers in gelijktijdige klantreizen.
  • Een klantreis maken.
  • Een zakelijk doel instellen en voortgang meten tijdens de klantreis.
  • Bepalen wanneer attributen of if/then-vertakkingen moeten worden gebruikt.
  • Een A/B-test gebruiken binnen de klantreis.
  • AI-gestuurde, real-time kanaaloptimalisatie toepassen.
  • Triggers vanuit een klantreis starten om een andere klantreis of Power Automate-flow uit te voeren.

Module 6: Leads beheren en scoren in Customer Insights - Journeys

  • Leads genereren.
  • Verkoopactiviteiten aanmaken op basis van leadsignalen.
  • Scoringsmodellen maken.

Module 7: Gelijktijdige marketingmogelijkheden uitbreiden binnen Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

  • Aangepaste triggers maken.
  • Een actie buiten een klantreis triggeren.
  • Aangepaste triggers over verschillende omgevingen verplaatsen.

Leerpad: Ontgrendel klantintenties met Dynamics 365 Customer Insights - Data

Module 1: Aan de slag met Dynamics 365 Customer Insights - Data

  • Verken het Customer Data Platform en ontdek het belang ervan voor organisaties.
  • Begin met werken in Dynamics 365 Customer Insights - Data, inclusief toegang tot de applicatie en navigeren door de verschillende mogelijkheden.
  • Leer over de mogelijkheden van Customer Insights - Data en hoe je ermee aan de slag gaat.

Module 2: Gegevens inladen in Customer Insights - Data

  • Gegevens inladen met Power Query.
  • Verbinding maken met een Azure Data Lake.
  • Verbinding maken met een Microsoft Dataverse.
  • Werken met datasets.
  • Leer over gegevensverversing.
  • Gegevens exporteren.

Module 3: Een verenigd klantprofiel creëren in Dynamics 365 Customer Insights - Data

  • Leer hoe je een Customer Insights - Data-instance maakt.
  • Leer hoe je gegevens inlaadt.
  • Leer over gegevensunificatie.

Module 4: Werken met Dynamics 365 Customer Insights - Data

  • Indexen voor zoeken en filteren configureren.
  • Relaties en activiteiten definiëren.
  • Werken met meetwaarden.
  • Gebruik Customer Insights - Data.

Module 5: Gegevens verrijken en voorspellingen doen met Customer Insights - Data

  • Ontdek de verrijkings- en voorspellingsopties die beschikbaar zijn in Customer Insights - Data.
  • Configureer merk- en interessefuncties.
  • Gegevens verrijken met partnerdiensten.
  • Een voorspellingsmodel voor klantverloop instellen en configureren.
  • Voeg aangepaste machine learning-modellen toe.

Module 6: Externe verbindingen beheren met Customer Insights - Data

  • Customer Insights-gegevens exporteren.
  • Klantgegevens weergeven in Microsoft Dynamics 365-applicaties.
  • Gebruik Customer Insights - Data met Microsoft Power Platform.
  • Gebruik Customer Insights - Data met Microsoft Azure Synapse Analytics.
  • Gebruik Customer Insights - Data API's.

Module 7: Customer Insights - Data configureren en beheren

  • Omgevingen in jouw Microsoft Dynamics 365 Customer Insights - Data-instance aanmaken, verwijderen of wijzigen.
  • Beheer taken en processen.
  • Beheer schema's voor gegevensverversing.
  • Beveiligingsmachtigingen definiëren.

Beschikbare opties voor de MB-280T03 training

  • Klassikaal / virtueel

    € 645 excl. BTW

  • Examen

    € 165 excl. BTW

  • Incompany

    Prijs op maat

Start gegarandeerd

Trainingen met ‘start gegarandeerd’ gaan altijd door op de geplande datum.

Momenteel geen startgarantie?
Neem contact met ons op

Kies voor groei, net als deze organisaties

Ervaringen van onze deelnemers

  • Foto van klant (Alex Tabak) die aan het typen is.

    De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.

    Maar er zijn ook mensen die bijscholing nodig hebben. Zoals de man die ooit systeembeheerder was bij een grote universiteit en die de afgelopen tien jaar door omstandigheden thuis heeft gezeten.
    Alex Tabak
    Lees gehele testimonial
  • Sten Numan aan het bellen in het Yelgo kantoor.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
    Sten Numan
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Gerrit Meijering) die aan zijn werkplek zit.

    Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.

    Startel ken ik al heel lang. Toen zij nog op hun vorige locatie in Roden zaten, en ik nog bij mijn vorige werkgever werkte, volgde ik al cursussen en trainingen bij ze.
    Gerrit Meijering
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Jons van der Heul) die aan het werk is.

    Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.

    Startel heeft veel trainingen om uit te kiezen en tussen sommige zit best wat overlap. In overleg met mij hebben ze een basispakket op maat voor me samengesteld bestaande uit drie cursussen.
    Jons van der Heul
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Edwin Schoonbeek) die een boek leest.

    Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is

    De droom is om Cyber Security Officer (CSO) te worden. Met deze opleidingen ontdek ik of dit beroep echt bij me past. Het fascineert me om de veiligheid in een bedrijf te waarborgen, vooral omdat we steeds meer te maken krijgen met digitale uitdagingen.
    Edwin Schoonbeek
    Lees gehele testimonial
Bekijk alle testimonials

Vervolgtrainingen na de MB-280T03

  • Een groep mensen volgt een training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Configure Dynamics 365 customer experience model-driven apps (MB-280T01)
    • Intermediate
    • 1 dag
    Bekijk deze training
  • Een vrouw volgt een klassikale training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Empower sellers with Dynamics 365 Sales (MB-280T02)
    • Intermediate
    • 2 dagen
    Bekijk deze training
  • Een man volgt een training bij Startel.
    Swipe voor meer
    Configure a Dynamics 365 customer experience solution (MB-280T04)
    • Intermediate
    • 1 dag
    Bekijk deze training
  • Een klassikale of virtuele training volgen bij Startel.
    Swipe voor meer
    Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230)
    • Intermediate
    • 3 dagen
    Bekijk deze training
Bekijk alle trainingen

Veelgestelde vragen over de MB-280T03 training

  • Kan ik door de MB-280T03 training te volgen een certificering behalen?

    De trainingen MB-280T01, MB-280T02, MB-280T03 en MB-280T04 bereiden jou voor op het MB-280 examen, echter is het niet verplicht om alle MB-280 trainingen te volgen. Als jij slaagt voor het MB-280 examen, dan zul je de certificering Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate ontvangen. Hiermee kun jij jouw expertise aantonen in het configureren, aanpassen en uitbreiden van de functionaliteiten binnen Microsoft Dynamics 365 Sales.

  • Is de MB-280T03 training geschikt voor zowel beginners als ervaren professionals?

    De MB-280T03 training is geschikt voor iedereen die met Microsoft Dynamics 365 werkt en klantgericht te werk wil gaan.

  • Wat zijn de voordelen van het volgen van de MB-280T03 training?

    Door de MB-280T03 training te volgen zul jij jouw kennis en vaardigheden op het gebied van klantanalyse verbeteren, jouw marktwaarde als professional verhogen en beter begrijpen hoe jij technologie in kunt zetten om klantinteracties te optimaliseren.

  • Hoe kan de MB-280T03 training mij helpen bij het verbeteren van klantervaringen?

    De MB-280T03 training biedt jou technieken en hulpmiddelen waarmee je klantgedrag kunt analyseren en voorspellen. Dit helpt jou om gepersonaliseerde marketingstrategieën en verbeterde klantenservices te implementeren.

  • Hoe draagt de MB-280T03 training bij aan bedrijfsdoelen?

    De MB-280T03 training helpt bedrijven om beter te begrijpen wie hun klanten zijn, wat hen motiveert en hoe zij meerwaarde kunnen leveren. Dit leidt tot betere klantenbinding en hogere bedrijfsresultaten.

Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Fredou Nieuwenhuis wijst met een pijl naar rechts.
x

"*" geeft vereiste velden aan

(Incompany) offerte aanvragen
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
Vul hier jouw naam in*
Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Pieter Fokkema op de foto.
x

"*" geeft vereiste velden aan

Brochure downloaden
Vul hier al je gegevens in om de brochure te downloaden.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Pieter Fokkema op de foto.
x