Een zelfstudiepakket van Startel doornemen.
Zelfstudie

Service Automation Foundation E-Learning

  • Beginner
  • 3 dagen
  • Engels

This e-learning contains the course materials.

9.2
  • Studeren in je eigen tempo
  • 365 dagen toegang

€899,-

Excl. BTW
  • Pakket aanschaffen
  • Offerte aanvragen

    "*" geeft vereiste velden aan

    Vul hier jouw naam in*
    Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
    Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
    • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
    • Klanten geven ons een 9.2
    • Erkende trainers.
    • Ontvang een certificaat na deelname!

    Kom je er niet uit?
    Laat ons je helpen!

    Contact opnemen

    Pieter Fokkema op de foto.
    x

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials.

Service Automation – the concept of delivering services through smart technology – is a rapidly growing area of interest for most organizations. Companies such as Spotify, Netflix and Uber (who deliver 100% automated services) have proven that organizations can achieve rapid growth and gain a competitive advantage by relying on Service Automation.

The core objective of the Service Automation Foundation e-learning is to learn how to transition analog (or manual) steps of service delivery process into automated steps. By making this transition, service providers are able to deliver their services instantly, cost-effectively and to a potentially bigger market. Taking the steps towards the delivery of automated services is however not straightforward.

Many organizations struggle with the question of where to start or which services to automate. The Service Automation Framework was developed to provide an answer to this question. This Service Automation e-learning will give you deep insight into the concept of Service Automation, the concept by which you can automate your service offering. If you adequately apply Service Automation in your organization, you will see both employee and customer satisfaction rise and significantly increase the number of people who will ‘like’ your company.

Doelgroep

The training is intended for anyone who has ever felt that the service level within their organization could be improved and is seeking guidance to achieve this goal.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Understand the business drivers of technology-enabled automated services in order to explain the business case for Service Automation.
  • The Service Automation Framework enables the practice of an industry that enables their autonomous users to procure, manage and adjust services through self-service technology.
  • Explain the difference and synergy between the Users, Service Design and Technology design elements that contribute to meet and exceed the expectations of user in order to create long-lasting value.
  • Outline the steps for completing a Service Automation Blueprint in order to visualize services in order to design and delivery automated services.

Exam Information:

  • Questions: 40 questions.
  • Duration: 40 minutes.
  • Pass Mark: 50% (20 marks).
  • Closed book.

Voorkennis

You do not need any prior knowledge to access this e-learning.

Onderwerpen

  • Module 1: Introduction to SAF.
  • Module 2: The User.
  • Module 3: Service Design.
  • Module 4: Self Service Interface.
  • Module 5: Automated Deployment.
  • Module 6: Service Delivery Automation.
  • Module 7: Serendipity.
  • Module 8: Trial Exam.
  • Module 9: Certification.
  • Module 10: Knowledge Evaluation.

Beschikbare opties voor de Service Automation zelfstudie

  • Zelfstudie

    € 899 excl. BTW

Vragen over deze zelfstudie?
Neem contact met ons op

Kies voor groei, net als deze organisaties

Ervaringen van onze deelnemers

  • Foto van klant (Alex Tabak) die aan het typen is.

    De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.

    Maar er zijn ook mensen die bijscholing nodig hebben. Zoals de man die ooit systeembeheerder was bij een grote universiteit en die de afgelopen tien jaar door omstandigheden thuis heeft gezeten.
    Alex Tabak
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Gerrit Meijering) die aan zijn werkplek zit.

    Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.

    Startel ken ik al heel lang. Toen zij nog op hun vorige locatie in Roden zaten, en ik nog bij mijn vorige werkgever werkte, volgde ik al cursussen en trainingen bij ze.
    Gerrit Meijering
    Lees gehele testimonial
  • Sten Numan aan het bellen in het Yelgo kantoor.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
    Sten Numan
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Edwin Schoonbeek) die een boek leest.

    Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is

    De droom is om Cyber Security Officer (CSO) te worden. Met deze opleidingen ontdek ik of dit beroep echt bij me past. Het fascineert me om de veiligheid in een bedrijf te waarborgen, vooral omdat we steeds meer te maken krijgen met digitale uitdagingen.
    Edwin Schoonbeek
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Jons van der Heul) die aan het werk is.

    Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.

    Startel heeft veel trainingen om uit te kiezen en tussen sommige zit best wat overlap. In overleg met mij hebben ze een basispakket op maat voor me samengesteld bestaande uit drie cursussen.
    Jons van der Heul
    Lees gehele testimonial
Bekijk alle testimonials

Vervolgzelfstudies na deze zelfstudie

  • Thuis een zelfstudiepakket doornemen met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Specialist Create, Deliver & Support E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Een E-Learning doornemen met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Strategist Direct, Plan & Improve E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Neem in jouw eigen tempo een zelfstudiepakket door van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Op jouw eigen locatie leren met behulp van Startel.
    Swipe voor meer
    ITIL® 4 Specialist High Velocity IT E-Learning
    • Intermediate
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Een zelfstudiepakket van Startel doornemen.
    Swipe voor meer
    IT Business Relationship Manager E-Learning
    • Beginner
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
  • Met behulp van Startel leer jij op jouw eigen manier.
    Swipe voor meer
    Enabling Integrated IT Service Management™ with DevOps, Agile & Lean (ESM) E-Learning
    • Beginner
    • 365 dagen
    Bekijk deze training
Bekijk alle trainingen