Algemene omschrijving
The IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is entirely in English. As a Dutch IT training provider, we offer the information on this page in Dutch. At the bottom of the page, you will find a brief summary in English. The topics within the IT Service Basics (3-in-1) E-Learning package itself are described in English.
Na aanschaf van de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is deze een jaar lang toegankelijk.
De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning bestaat uit de volgende drie zelfstudiepakketten:
De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning biedt jou de mogelijkheid om jouw kennis van de actuele benaderingen van servicemanagement te verdiepen. Met dit combinatiezelfstudiepakket ontdek je hoe organisaties in het digitale tijdperk hun servicemanagement kunnen verbeteren, hoe Business Relationship Managers waardevolle partnerschappen tussen de bedrijfsvoering en ICT kunnen creëren en hoe serviceautomatisering klantgerichtheid en efficiëntie kan versterken.
Door de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning door te nemen zul je een breed en praktisch toepasbaar inzicht in servicemanagement, bedrijfsafstemming en automatisering verkrijgen. Zo leg je een stevige basis voor het behalen van erkende certificeringen en bevorder je jouw carrière in ICT- en servicemanagement.
Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.
Doelgroep
De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is geschikt voor professionals van verschillende ervaringsniveaus, van beginners in servicemanagement tot ervaren managers en consultants.
Dit betreft met name de volgende mensen:
- Servicemanagers en ICT-managers die actuele en klantgerichte servicemanagementpraktijken toe willen passen.
- Project- en programmamanagers die VeriSM- of automatiseringsprincipes in hun projecten willen integreren.
- Business Relationship Managers die hun vaardigheden willen versterken om de ICT en bedrijfsvoering beter op elkaar af te stemmen.
- Operations Managers, Process Managers en Service Desk Teams die processen willen optimaliseren en efficiënter willen werken.
- Digital Transformation Leaders die innovatie en automatisering willen inzetten als onderdeel van bredere strategische doelstellingen.
- Bedrijfsanalisten die kansen willen identificeren voor waardecreatie en automatisering binnen organisaties.
- ICT-architecten die verantwoordelijk zijn voor het ontwerpen van frameworks voor zowel servicemanagement als serviceautomatisering.
- Consultants, adviseurs en change managers die organisaties begeleiden bij de transitie naar actueel, digitaal servicemanagement.
- Teamleden die ondersteunend zijn aan service-, BRM- of automatiseringsprojecten en hun kennis willen verdiepen.
- Mensen die binnen sectoren werken waarbij aandacht is voor digitale transformatie of klantgerichte innovatie, zoals:
- ICT.
- Consultancy.
- Zakelijke dienstverlening.
- Projectmanagement.
Wat is inbegrepen?
Na aanschaf van de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is deze een jaar lang toegankelijk.
Met de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning krijg je in één zelfstudiepakket toegang tot drie waardevolle zelfstudies die jou helpen om in jouw eigen tempo kennis op te doen van servicemanagement, bedrijfsafstemming en serviceautomatisering.
Hier is een overzicht van de inhoud van de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning:
- VeriSM™ Foundation (12 uur studietijd)
- VeriSM™ Foundation cursusmateriaal met videomateriaal.
- Eén VeriSM™ Foundation oefenexamen.
- Twee beoordelingstoetsen.
- Quizzen, oefeningen en studiegidsen.
- Mentorondersteuning per e-mail.
- IT Business Relationship Manager (36 uur studietijd)
- IT Business Relationship Manager cursusmateriaal met videomateriaal.
- Eén IT Business Relationship Manager oefenexamen.
- Twee beoordelingstoetsen.
- Interactieve praktijkstudies en rolgebaseerde scenario’s.
- Service Automation Framework (24 uur studietijd)
- Service Automation Framework cursusmateriaal met videomateriaal.
- Eén Service Automation Framework oefenexamen.
- Twee beoordelingstoetsen.
- Toepasbare praktijkstudies.
- Praktische oefeningen en realistische toepassingen.
Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.
Voorkennis
Je hebt geen specifieke voorkennis nodig om te beginnen met de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning. Aangezien het zelfstudiemateriaal volledig Engelstalig is, raden wij aan dat jij de Engelse taal goed beheerst.
Onderwerpen
VeriSM™ Foundation
- Introduction to VERISM.
- Foundation of IT Service Management.
- Business Value and Benefits.
- VERISM Framework and Methodology.
- Roles and Responsibilities.
- Use Cases and Practical Applications.
- Exam Preparation and Certification Details.
IT Business Relationship Manager
- Module 1: Introduction to Business Relationship Management.
- Module 2: Introduction to the IT Business Relationship Maturity Model.
- Module 3: Introduction to the Integrated Business Relationship Management Framework (iBRMF).
- Module 4: Skills to Use Across the iBRMF.
- Module 5: iBRMF: Business and IT Strategy.
- Module 6: iBRMF: Customer Engagement.
- Module 7: iBRMF: Plan, Build, Test, Deploy.
- Module 8: iBRMF: Operational Excellence.
- Module 9: iBRMF: Continual Improvement.
- Module 10: Business and Capability Roadmapping.
- Module 11: Organisational Change Management.
Service Automation Framework
- Understand the business drivers of technology-enabled automated services in order to explain the business case for Service Automation.
- The Service Automation Framework enables the practice of an industry that enables their autonomous users to procure, manage and adjust services through self-service technology.
- Explain the difference and synergy between the Users, Service Design and Technology design elements that contribute to meet and exceed the expectations of user in order to create long-lasting value.
- Outline the steps for completing a Service Automation Blueprint in order to visualize services in order to design and delivery automated services.
English Summary
After purchase, you have one year of access to the IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.
The IT Service Basics (3-in-1) E-Learning combines three essential self-study packages: VeriSM™ Foundation, IT Business Relationship Manager, and the Service Automation Framework. With VeriSM™ Foundation, you will gain insight into modern service management approaches and the use of the Management Mesh. The IT Business Relationship Manager E-Learning helps you develop strong business-IT partnerships and deliver value through business alignment. The Service Automation Framework provides knowledge on how to improve efficiency and customer focus by automating services and processes.
Together, these courses offer a complete program including practice exams, case studies, quizzes, and course materials, ensuring a solid foundation for certifications and advancing your career in service management.
Note: There is no exam voucher included with the IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.