Op jouw eigen locatie leren met behulp van Startel.
Zelfstudie

IT Service Basics (3-in-1) E-Learning

  • Beginner
  • 72 uur
  • Engels

De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning biedt jou een compleet leertraject waarin drie essentiële zelfstudies worden gecombineerd, namelijk VeriSM™ Foundation, IT Business Relationship Manager en Service Automation Framework. Hiermee zul je diepgaande kennis opdoen van actueel servicemanagement, bedrijfsafstemming en serviceautomatisering in het digitale tijdperk. Daarbij zul je niet alleen de theoretische kennis opdoen, maar ook leren hoe jij jouw inzichten in praktijk kunt brengen.

9.2
  • Studeren in je eigen tempo
  • 365 dagen toegang

€995,-

Excl. BTW

Ontwikkel jouw ICT-servicemanagementvaardigheden en bereid je voor op drie certificaten

Dit ICT-servicemanagementzelfstudiepakket bestaat uit de zelfstudiepakketten VeriSM™ Foundation E-Learning, IT Business Relationship Manager E-Learning en Service Automation Framework E-Learning. Zo ga je goed voorbereid het VeriSM™ Foundation examen, het IT Business Relationship Manager examen en het Service Automation Framework examen in. Na het slagen voor een examen, ontvang je het bijbehorende internationaal erkende certificaat. De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is een jaar lang toegankelijk. Het cursusmateriaal en de drie examens zijn volledig in het Engels. Er is geen examenvoucher inbegrepen.

Algemene omschrijving

The IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is entirely in English. As a Dutch IT training provider, we offer the information on this page in Dutch. At the bottom of the page, you will find a brief summary in English. The topics within the IT Service Basics (3-in-1) E-Learning package itself are described in English.

Na aanschaf van de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is deze een jaar lang toegankelijk.

De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning bestaat uit de volgende drie zelfstudiepakketten:

De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning biedt jou de mogelijkheid om jouw kennis van de actuele benaderingen van servicemanagement te verdiepen. Met dit combinatiezelfstudiepakket ontdek je hoe organisaties in het digitale tijdperk hun servicemanagement kunnen verbeteren, hoe Business Relationship Managers waardevolle partnerschappen tussen de bedrijfsvoering en ICT kunnen creëren en hoe serviceautomatisering klantgerichtheid en efficiëntie kan versterken.

Door de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning door te nemen zul je een breed en praktisch toepasbaar inzicht in servicemanagement, bedrijfsafstemming en automatisering verkrijgen. Zo leg je een stevige basis voor het behalen van erkende certificeringen en bevorder je jouw carrière in ICT- en servicemanagement.

Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.

Doelgroep

De IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is geschikt voor professionals van verschillende ervaringsniveaus, van beginners in servicemanagement tot ervaren managers en consultants.

Dit betreft met name de volgende mensen:

  • Servicemanagers en ICT-managers die actuele en klantgerichte servicemanagementpraktijken toe willen passen.
  • Project- en programmamanagers die VeriSM- of automatiseringsprincipes in hun projecten willen integreren.
  • Business Relationship Managers die hun vaardigheden willen versterken om de ICT en bedrijfsvoering beter op elkaar af te stemmen.
  • Operations Managers, Process Managers en Service Desk Teams die processen willen optimaliseren en efficiënter willen werken.
  • Digital Transformation Leaders die innovatie en automatisering willen inzetten als onderdeel van bredere strategische doelstellingen.
  • Bedrijfsanalisten die kansen willen identificeren voor waardecreatie en automatisering binnen organisaties.
  • ICT-architecten die verantwoordelijk zijn voor het ontwerpen van frameworks voor zowel servicemanagement als serviceautomatisering.
  • Consultants, adviseurs en change managers die organisaties begeleiden bij de transitie naar actueel, digitaal servicemanagement.
  • Teamleden die ondersteunend zijn aan service-, BRM- of automatiseringsprojecten en hun kennis willen verdiepen.
  • Mensen die binnen sectoren werken waarbij aandacht is voor digitale transformatie of klantgerichte innovatie, zoals:
    • ICT.
    • Consultancy.
    • Zakelijke dienstverlening.
    • Projectmanagement.

Wat is inbegrepen?

Na aanschaf van de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning is deze een jaar lang toegankelijk.

Met de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning krijg je in één zelfstudiepakket toegang tot drie waardevolle zelfstudies die jou helpen om in jouw eigen tempo kennis op te doen van servicemanagement, bedrijfsafstemming en serviceautomatisering.

Hier is een overzicht van de inhoud van de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning:

  • VeriSM™ Foundation (12 uur studietijd)
    • VeriSM™ Foundation cursusmateriaal met videomateriaal.
    • Eén VeriSM™ Foundation oefenexamen.
    • Twee beoordelingstoetsen.
    • Quizzen, oefeningen en studiegidsen.
    • Mentorondersteuning per e-mail.
  • IT Business Relationship Manager (36 uur studietijd)
    • IT Business Relationship Manager cursusmateriaal met videomateriaal.
    • Eén IT Business Relationship Manager oefenexamen.
    • Twee beoordelingstoetsen.
    • Interactieve praktijkstudies en rolgebaseerde scenario’s.
  • Service Automation Framework (24 uur studietijd)
    • Service Automation Framework cursusmateriaal met videomateriaal.
    • Eén Service Automation Framework oefenexamen.
    • Twee beoordelingstoetsen.
    • Toepasbare praktijkstudies.
    • Praktische oefeningen en realistische toepassingen.

Let op: Er is geen examenvoucher inbegrepen bij de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.

Voorkennis

Je hebt geen specifieke voorkennis nodig om te beginnen met de IT Service Basics (3-in-1) E-Learning. Aangezien het zelfstudiemateriaal volledig Engelstalig is, raden wij aan dat jij de Engelse taal goed beheerst.

Onderwerpen

VeriSM™ Foundation

  • Introduction to VERISM.
  • Foundation of IT Service Management.
  • Business Value and Benefits.
  • VERISM Framework and Methodology.
  • Roles and Responsibilities.
  • Use Cases and Practical Applications.
  • Exam Preparation and Certification Details.

IT Business Relationship Manager

  • Module 1: Introduction to Business Relationship Management.
  • Module 2: Introduction to the IT Business Relationship Maturity Model.
  • Module 3: Introduction to the Integrated Business Relationship Management Framework (iBRMF).
  • Module 4: Skills to Use Across the iBRMF.
  • Module 5: iBRMF: Business and IT Strategy.
  • Module 6: iBRMF: Customer Engagement.
  • Module 7: iBRMF: Plan, Build, Test, Deploy.
  • Module 8: iBRMF: Operational Excellence.
  • Module 9: iBRMF: Continual Improvement.
  • Module 10: Business and Capability Roadmapping.
  • Module 11: Organisational Change Management.

Service Automation Framework

  • Understand the business drivers of technology-enabled automated services in order to explain the business case for Service Automation.
  • The Service Automation Framework enables the practice of an industry that enables their autonomous users to procure, manage and adjust services through self-service technology.
  • Explain the difference and synergy between the Users, Service Design and Technology design elements that contribute to meet and exceed the expectations of user in order to create long-lasting value.
  • Outline the steps for completing a Service Automation Blueprint in order to visualize services in order to design and delivery automated services.

English Summary

After purchase, you have one year of access to the IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.

The IT Service Basics (3-in-1) E-Learning combines three essential self-study packages: VeriSM™ Foundation, IT Business Relationship Manager, and the Service Automation Framework. With VeriSM™ Foundation, you will gain insight into modern service management approaches and the use of the Management Mesh. The IT Business Relationship Manager E-Learning helps you develop strong business-IT partnerships and deliver value through business alignment. The Service Automation Framework provides knowledge on how to improve efficiency and customer focus by automating services and processes.

Together, these courses offer a complete program including practice exams, case studies, quizzes, and course materials, ensuring a solid foundation for certifications and advancing your career in service management.

Note: There is no exam voucher included with the IT Service Basics (3-in-1) E-Learning.

Beschikbare opties voor de IT Service Basics zelfstudie

  • Zelfstudie

    € 995 excl. BTW

Vragen over deze zelfstudie?
Neem contact met ons op

Kies voor groei, net als deze organisaties

Ervaringen van onze deelnemers

  • Sten Numan aan het bellen in het Yelgo kantoor.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.

    Door onze samenwerking met Startel kunnen we onze mensen helpen om continu te groeien.
    Sten Numan
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Jons van der Heul) die aan het werk is.

    Startel bood me de springplank naar een nieuwe carrière.

    Startel heeft veel trainingen om uit te kiezen en tussen sommige zit best wat overlap. In overleg met mij hebben ze een basispakket op maat voor me samengesteld bestaande uit drie cursussen.
    Jons van der Heul
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Gerrit Meijering) die aan zijn werkplek zit.

    Startel heeft altijd een passend aanbod op onze vraag.

    Startel ken ik al heel lang. Toen zij nog op hun vorige locatie in Roden zaten, en ik nog bij mijn vorige werkgever werkte, volgde ik al cursussen en trainingen bij ze.
    Gerrit Meijering
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Edwin Schoonbeek) die een boek leest.

    Je merkt aan alles dat Startel geen statisch bedrijf is

    De droom is om Cyber Security Officer (CSO) te worden. Met deze opleidingen ontdek ik of dit beroep echt bij me past. Het fascineert me om de veiligheid in een bedrijf te waarborgen, vooral omdat we steeds meer te maken krijgen met digitale uitdagingen.
    Edwin Schoonbeek
    Lees gehele testimonial
  • Foto van klant (Alex Tabak) die aan het typen is.

    De manier waarop Startel opleidt, geeft veel vertrouwen.

    Maar er zijn ook mensen die bijscholing nodig hebben. Zoals de man die ooit systeembeheerder was bij een grote universiteit en die de afgelopen tien jaar door omstandigheden thuis heeft gezeten.
    Alex Tabak
    Lees gehele testimonial
Bekijk alle testimonials

Terugbelverzoek

Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.

Terugbelverzoek
Vul hieronder jouw gegevens in, zodat wij telefonisch contact met je kunnen opnemen.
Vul hieronder aanvullende informatie in over jouw vraag, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigenlocatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!
Pieter Fokkema op de foto.
x

Offerte aanvraag

Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.

"*" geeft vereiste velden aan

Offerte aanvraag
Vul hier al je gegevens in waarvoor je een offerte wilt ontvangen.
Vul hier jouw naam in*
Vermeld eventuele specifieke wensen en het aantal deelnemers.
Wij zijn dé IT-opleider van het noorden
  • Train bij ons in Drachten of op jouw eigen locatie.
  • Klanten geven ons een 9.2
  • Erkende trainers.
  • Ontvang een certificaat na deelname!

Kom je er niet uit?
Laat ons je helpen!

Contact opnemen

Eliano Patty op de foto.
x